* Пресреліз
Проєкт допомоги 242 опорним лікарням "Лінії магазинів EVA" отримав нагороду конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку — 2020" у категорії "Подолання COVID-19", організованого Представництвом Глобального договору ООН в Україні.
У період оголошення тотального карантину в Україні у зв’язку з епідемією COVID-19
"Лінія магазинів EVA", розуміючи важливість допомоги медикам, які першими зустрічають та рятують коронавірусних хворих, організувала проєкт допомоги опорним лікарням по всій країні.
Було визначено максимальні витрати дезінфікуючих засобів, та визначено кількість товару, яка необхідна на місяць карантину для кожної лікарні. Для цього співробітники
"Лінії магазинів EVA" вивчили відповідні нормативи Міністерства охорони здоров’я та з’ясували реальні потреби у засобах гігієни та дезінфекції кожної лікарні, враховуючи кількість лікарняних місць та медичного персоналу. За цими даними в розподільчому центрі компанії на Київщині сформували унікальні набори найнеобхідніших товарів та завдяки "Новій пошті" ці посилки доставили в лікарні.
Загалом компанія виділила та розіслала 242 українським лікарням:- понад 4000 кг прального порошку;
- 3000 л антисептика і рідкого мила;
- понад 2500 л гелю для туалету;
- 2000 л універсального миючого засобу;
- 25 000 л білизни.
Найбільші посилки були доставлені в лікарні Одеської, Львівської, Запорізької та Дніпропетровської областей.
"Як соціально відповідальна компанія "Лінія магазинів EVA" розуміла необхідність підтримки медиків, які вийшли на боротьбу з поширенням COVID-19. Ми взяли на себе забезпечення лікарень дезінфікуючими та гігієнічними засобами на перший місяць жорсткого карантину на загальну суму 500 тисяч гривень. Втілити проєкт допомогла власне ініціативність і згуртованість працівників компанії, ми діяли єдиною командою, — розповіла керівниця PR-відділу "Лінії магазинів EVA" Олександра ГНАТИК. — Цей проєкт – у першу чергу про людяність і готовність допомагати іншим, не шкодуючи власних сил. Саме так його сприйняли наші працівники: кожен хотів долучитися і передати свою турботу українським лікарям. Проєкт допомоги лікарням продемонстрував: працівники компанії – однодумці, готові об’єднуватися для швидкого реагування на суспільні виклики. Нагорода "Партнерство заради сталого розвитку" є найвищою оцінкою для нашої великої дружньої команди! Упевнені, що спільними зусиллями зможемо і надалі впроваджувати важливі ініціативи".Щоб реалізувати проєкт ґрунтовно та максимально оперативно, до колаборації залучили також благодійний фонд "Коло" та "Нову пошту".
Зазначимо, метою конкурсу "
Партнерство заради сталого розвитку", який проводиться в Україні втретє поспіль є творення багатосторонніх партнерств між бізнесами, бізнес-асоціаціями, урядами, громадянським суспільством й академічними установами для вирішення проблем сталого розвитку. Мережа
Глобального договору ООН — це найбільша ініціатива корпоративного сталого розвитку у світі. До неї можуть
приєднатися усі зацікавлені компанії, які працюють відповідно до Цілей сталого розвитку.
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКАЛінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Сім років компанія EVA посідає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards "Вибір споживача". Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано "Кращим магазином краси та здоров’я" за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії "Вибір року-2019", у 2019 компанія отримала нагороду "Рітейлер року в drogerie" від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям "Orange Days в EVA!" приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду "За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками" від виставки InterCHARM.
У травні 2020 року власний бренд компанії — Genetic Lab GEN 96 — отримав нагороду на міжнародному конкурсі дизайну і упаковки власних торгових марок Vertex Awards. У вересні 2020 року перемогла на міжнародній виставці-конкурсі PLMA 2020 International "Salute to Excellence Awards" власна торгова марка Лінії магазинів EVA - "Green Way Wooden stick", а у жовтні цього року товари власних торгових марок Лінії магазинів EVA ТМ Crazy MO і ТМ Lucky Pin отримали дві національні нагороди PrivateLabel-2020
За 18 років компанія зросла до кількості понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 43 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 12 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: "EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою".
Додаткова інформація: https://eva.ua/
8-12-2020, 12:10
0
1 491