Уряд розробив стратегію, як знизити удвічі смертність на дорогах

новини / Новини України
1 817
0
Уряд розробив стратегію, як знизити удвічі смертність на дорогах

Кабінет міністрів розробив стратегію підвищення безпеки на дорогах, щоб знизити смертність у ДТП у два рази.

Про це повідомив представник уряду у Верховній Раді, нардеп від "Слуги народу" Василь Мокан у Telegram



"Кабмін ухвалив проєкт розпорядження "Про схвалення Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2024 року".

Головна мета документа – зниження рівня смертності на дорогах внаслідок ДТП щонайменше на 30% до 2024-го року та на 50% до 2030-го року, зменшення травмування та соціально-економічних втрат, запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров'я населення".

Мокан пояснив, що для цього планують впроваджувати сучасні вимоги і технології, які системно охоплять всі ключові аспекти безпеки дорожнього руху. Зокрема, поведінку людини, дорожню інфраструктуру, конструкційну безпечність транспортних засобів тощо.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.