RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

* Новини компанії

Карантин став випробовуванням, не лише для людей, а й для великого та малого бізнесу. Чимало компаній опинилися перед вибором – рахувати збитки чи закриватися.
Про те, як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК. Вона вже 20 років працює у сфері фінансів та бухгалтерії. Увійшла в ТОП-10 кращих бухгалтерів України 2015.

Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*


Компанія 2 роки успішно функціонує на ринку. Надає послуги з бухгалтерського супроводу та налагодження управлінського обліку, консультації з питань оптимізації оподаткування, кадрового та зарплатного обліку, оцінки стану обліку на підприємстві та організації відділу бухгалтерії, навчання бухгалтерів, супроводу перевірок та автоматизації бізнес-процесів.
Галина Дарчук запевняє, що вирішити питання, які виникли в роботі підприємства можна без зайвих нервів та фінансових витрат. Компанія допоможе прийняти найкращі рішення, зменшити податковий тягар, збільшити прибуток і знизити витрати за рахунок постановки управлінського обліку, відслідкувати зміни в законодавстві та оперативно впровадити їх у роботу.

"Під час карантину кількість звернень до нас збільшилася, адже наші підприємці, бізнес і бухгалтера стикнулися з цим вперше. Вони не знали, як їм організувати віддалену бухгалтерію, отримати пільги, запропоновані державою, що робити з працівниками, грошей та реалізації немає. Саме під час карантину було дуже багато таких питань. Найбільше постраждав той бізнес, який не зміг швидко переналаштуватись на онлайн-торгівлю та доставку товарів", – каже пані Галина.

Директорка відмітила основні проблеми, з якими найчастіше звертаються до консалтингової компанії.

"Дуже часто підприємці звертаються до кваліфікованих спеціалістів, коли вже "обпеклися" на чомусь. Наприклад, коли невірно обрали бізнес-модель та систему оподаткування. З нашої практики можемо привести приклад, коли підприємство, звернувшись до нас на старті та обравши з нашою допомогою оптимальну бізнес-модель та систему оподаткування, сплачує у п’ять разів менше податків, ніж схоже підприємство (такий же вид діяльності та обсяги), яке звернулось до нас лише через кілька років від початку своєї діяльності", – зауважує вона.

"Також буває, що підприємці надто пізно зрозуміли, що в них не зовсім компетентний бухгалтер, або ж намагаються закрити нагальні питання вже тоді, коли прийшла перевірка. Чимало питань виникає по касових апаратах, які з наступного року будуть обов’язковими", – додає Галина Дарчук.


Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*



Існує чимало ризиків, які ведуть бізнес у кризу:
• Невірно обрана бізнес-модель та невірно обрана система оподаткування. Відповідно там де можна сплатити менше – бізнес платить в рази більше;
• Не ведеться фінансовий і управлінський облік. Відповідно відсутній контроль і управління фінансами. Виникають зловживання з боку працівників;
• Відсутнє бачення можливостей росту або ж наближення кризи – через відсутність налагодженої системи управлінського обліку. Відповідно, відсутня швидка реакція та адаптація до нових викликів сьогодення;
• Некомпетентна чи недосвідчена бухгалтерія. Відповідно, існують значні ризики штрафів у сфері податків та трудового законодавства. Недарма кажуть: "Хороший бухгалтер коштує дорого, а поганий – ще дорожче";
• Не переведені потрібні процеси на аутсорсинг: юридичний супровід, бухгалтерський супровід, кадрово-зарплатний облік, процеси по зовнішньо-економічній діяльності та ін. Відповідно, бізнес несе втрати, яких могло б і не бути (організація робочих місць, офісна техніка, канцелярія, податки із зарплати таких працівників, оплата відпусток та ін.).

Надзвичайно важливу роль в успіху роботи будь-якого бізнесу відіграє компетентний і грамотний бухгалтер. Компетентний бухгалтер сьогодні – це не лише папірці та звіти – як у нас звикли вважати. Це сучасна digital-професія, яка потребує гострого розуму, креативності, адаптивності та високої компетенції. Це про знання різноманітних програм та сучасних технологій. Вміння уловити як суть законів, так і читати між рядків. Це про збереження активів підприємства та їх примноження, про налагоджений облік та прозору картину фінансів. Це про вміння дивитись на крок уперед та передбачати майбутнє. Важливо знайти такого фахівця, якому можна довірити найдорожче.

Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*


Серед основних порад ведення бізнесу під час карантину, можна виділити наступні:

Контроль фінансів
Фінанси мають бути під особливим контролем. Для цього варто налагодити фінансовий та управлінський облік. Це дозволить контролювати фінанси та управляти ними, розуміти за рахунок чого можливий спад чи зростання. Відповідно, швидко реагувати на зміну ситуації на ринку та приймати своєчасні вірні управлінські рішення.

"Налагоджували систему фінансового та управлінського обліку на торгівельному підприємстві. Були виявлені певні прогалини в роботі з крупними торгівельними мережами. Детальний аналіз дозволив побачити не вигідні умови деяких контрактів та занижені ціни певних товарів – коли прибуткові товарні позиції перекривали збитки по неприбуткових. Були прораховані оптимальні відпускні ціни, проведені переговори з партнерами та переглянуті умови співпраці з торгівельними мережами. В результаті – підприємство почало отримувати прибутки по усіх групах товарів та вийшло на потрібний рівень рентабельності", – додає директорка компанії.

Перегляд джерел можливих доходів та оптимізація витрат
Під особливим контролем мають бути постійні витрати, які в кризу потребують ретельного аналізу та перегляду. Для цього потрібно знати свої змінні витрати та постійні витрати. Усі відповіді дає налагоджений управлінський та фінансовий облік на підприємстві.

Максимальний порядок в бухгалтерії та податках
Щоб мінімізувати ризики по штрафах і перевірках. Адже буває так, що можна навіть втратити бізнес через некомпетентного бухгалтера.

"Завдяки налагодженому бухгалтерському обліку – зекономлено сотні тисяч гривень на штрафних санкціях під час перевірки. Хочу довести, що перевірки можуть проходити без штрафів! Навіть тоді, коли перевірка приходить без попередження", – каже Г. Дарчук.

Звільнення неефективних працівників
Впровадження для персоналу бонусної системи оплати праці та КРІ - оплата праці відповідно до ефективності та особистого внеску кожного.

Слідкувати за змінами в законодавстві
Варто слідкувати за всіма змінами на законодавчому рівні та користуватися пільгами, які надає держава, зокрема, під час карантину. Це дасть можливість заощадити фінанси та вчасно впроваджувати зміни в своєму бізнесі.

Делегування процесів на аутсорсинг
Деяким підприємствам не обов’язково мати штатного бухгалтера. Такі процеси, зокрема бухгалтерський облік, варто передавати зовнішнім компетентним фахівцям, які всі питання беруть на себе. Тим самим ви зекономите кошти на організацію робочих місць та сплату податків із зарплати персоналу. При цьому, отримуючи додаткову вигоду в частині професійного підходу та високої якості послуг. Зокрема, наш консалтинговий центр доводить не словом, а ділом високу якість послуг. Та робить все можливе для впровадження високих стандартів у сфері бухгалтерського аутсорсингу та консалтингу.

Перегляд підходів ведення бізнесу
Особливо під час карантину, потрібно вміти адаптуватися до нових умов, бути більш гнучкими, мислити стратегічно та слідкувати за ринком. Перебудовувати свій бізнес під нові виклики сьогодення: інтернет-торгівля, послуги онлайн, доставка додому, упаковка. За потреби – змінити систему оподаткування чи бізнес-модель. Податкове планування, яке дозволяє прорахувати все наперед. Та звісно, прозора картина фінансів.

"Хочу зламати стереотипи про непотрібність якісної бухгалтерії. Та довести, що бухгалтер – це надійний партнер у вашому бізнесі. Це той, кому довіряють. Той, завдяки кому ви можете впевнено дивитись у майбутнє та спати спокійно!"

DARCHUK consulting
КОНТАКТИ:
Viber: (050) 295-44-25
Тел. (067) 852-42-62
info@darchuk-consulting.com.ua


Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*
Редактор: Марія Фернюк
9-11-2020, 15:05
Коментарів 0 Переглядів 5 051

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.