Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
* Новини компанії

Карантин став випробовуванням, не лише для людей, а й для великого та малого бізнесу. Чимало компаній опинилися перед вибором – рахувати збитки чи закриватися.
Про те, як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК. Вона вже 20 років працює у сфері фінансів та бухгалтерії. Увійшла в ТОП-10 кращих бухгалтерів України 2015.

Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*


Компанія 2 роки успішно функціонує на ринку. Надає послуги з бухгалтерського супроводу та налагодження управлінського обліку, консультації з питань оптимізації оподаткування, кадрового та зарплатного обліку, оцінки стану обліку на підприємстві та організації відділу бухгалтерії, навчання бухгалтерів, супроводу перевірок та автоматизації бізнес-процесів.
Галина Дарчук запевняє, що вирішити питання, які виникли в роботі підприємства можна без зайвих нервів та фінансових витрат. Компанія допоможе прийняти найкращі рішення, зменшити податковий тягар, збільшити прибуток і знизити витрати за рахунок постановки управлінського обліку, відслідкувати зміни в законодавстві та оперативно впровадити їх у роботу.

"Під час карантину кількість звернень до нас збільшилася, адже наші підприємці, бізнес і бухгалтера стикнулися з цим вперше. Вони не знали, як їм організувати віддалену бухгалтерію, отримати пільги, запропоновані державою, що робити з працівниками, грошей та реалізації немає. Саме під час карантину було дуже багато таких питань. Найбільше постраждав той бізнес, який не зміг швидко переналаштуватись на онлайн-торгівлю та доставку товарів", – каже пані Галина.

Директорка відмітила основні проблеми, з якими найчастіше звертаються до консалтингової компанії.

"Дуже часто підприємці звертаються до кваліфікованих спеціалістів, коли вже "обпеклися" на чомусь. Наприклад, коли невірно обрали бізнес-модель та систему оподаткування. З нашої практики можемо привести приклад, коли підприємство, звернувшись до нас на старті та обравши з нашою допомогою оптимальну бізнес-модель та систему оподаткування, сплачує у п’ять разів менше податків, ніж схоже підприємство (такий же вид діяльності та обсяги), яке звернулось до нас лише через кілька років від початку своєї діяльності", – зауважує вона.

"Також буває, що підприємці надто пізно зрозуміли, що в них не зовсім компетентний бухгалтер, або ж намагаються закрити нагальні питання вже тоді, коли прийшла перевірка. Чимало питань виникає по касових апаратах, які з наступного року будуть обов’язковими", – додає Галина Дарчук.


Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*



Існує чимало ризиків, які ведуть бізнес у кризу:
• Невірно обрана бізнес-модель та невірно обрана система оподаткування. Відповідно там де можна сплатити менше – бізнес платить в рази більше;
• Не ведеться фінансовий і управлінський облік. Відповідно відсутній контроль і управління фінансами. Виникають зловживання з боку працівників;
• Відсутнє бачення можливостей росту або ж наближення кризи – через відсутність налагодженої системи управлінського обліку. Відповідно, відсутня швидка реакція та адаптація до нових викликів сьогодення;
• Некомпетентна чи недосвідчена бухгалтерія. Відповідно, існують значні ризики штрафів у сфері податків та трудового законодавства. Недарма кажуть: "Хороший бухгалтер коштує дорого, а поганий – ще дорожче";
• Не переведені потрібні процеси на аутсорсинг: юридичний супровід, бухгалтерський супровід, кадрово-зарплатний облік, процеси по зовнішньо-економічній діяльності та ін. Відповідно, бізнес несе втрати, яких могло б і не бути (організація робочих місць, офісна техніка, канцелярія, податки із зарплати таких працівників, оплата відпусток та ін.).

Надзвичайно важливу роль в успіху роботи будь-якого бізнесу відіграє компетентний і грамотний бухгалтер. Компетентний бухгалтер сьогодні – це не лише папірці та звіти – як у нас звикли вважати. Це сучасна digital-професія, яка потребує гострого розуму, креативності, адаптивності та високої компетенції. Це про знання різноманітних програм та сучасних технологій. Вміння уловити як суть законів, так і читати між рядків. Це про збереження активів підприємства та їх примноження, про налагоджений облік та прозору картину фінансів. Це про вміння дивитись на крок уперед та передбачати майбутнє. Важливо знайти такого фахівця, якому можна довірити найдорожче.

Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*


Серед основних порад ведення бізнесу під час карантину, можна виділити наступні:

Контроль фінансів
Фінанси мають бути під особливим контролем. Для цього варто налагодити фінансовий та управлінський облік. Це дозволить контролювати фінанси та управляти ними, розуміти за рахунок чого можливий спад чи зростання. Відповідно, швидко реагувати на зміну ситуації на ринку та приймати своєчасні вірні управлінські рішення.

"Налагоджували систему фінансового та управлінського обліку на торгівельному підприємстві. Були виявлені певні прогалини в роботі з крупними торгівельними мережами. Детальний аналіз дозволив побачити не вигідні умови деяких контрактів та занижені ціни певних товарів – коли прибуткові товарні позиції перекривали збитки по неприбуткових. Були прораховані оптимальні відпускні ціни, проведені переговори з партнерами та переглянуті умови співпраці з торгівельними мережами. В результаті – підприємство почало отримувати прибутки по усіх групах товарів та вийшло на потрібний рівень рентабельності", – додає директорка компанії.

Перегляд джерел можливих доходів та оптимізація витрат
Під особливим контролем мають бути постійні витрати, які в кризу потребують ретельного аналізу та перегляду. Для цього потрібно знати свої змінні витрати та постійні витрати. Усі відповіді дає налагоджений управлінський та фінансовий облік на підприємстві.

Максимальний порядок в бухгалтерії та податках
Щоб мінімізувати ризики по штрафах і перевірках. Адже буває так, що можна навіть втратити бізнес через некомпетентного бухгалтера.

"Завдяки налагодженому бухгалтерському обліку – зекономлено сотні тисяч гривень на штрафних санкціях під час перевірки. Хочу довести, що перевірки можуть проходити без штрафів! Навіть тоді, коли перевірка приходить без попередження", – каже Г. Дарчук.

Звільнення неефективних працівників
Впровадження для персоналу бонусної системи оплати праці та КРІ - оплата праці відповідно до ефективності та особистого внеску кожного.

Слідкувати за змінами в законодавстві
Варто слідкувати за всіма змінами на законодавчому рівні та користуватися пільгами, які надає держава, зокрема, під час карантину. Це дасть можливість заощадити фінанси та вчасно впроваджувати зміни в своєму бізнесі.

Делегування процесів на аутсорсинг
Деяким підприємствам не обов’язково мати штатного бухгалтера. Такі процеси, зокрема бухгалтерський облік, варто передавати зовнішнім компетентним фахівцям, які всі питання беруть на себе. Тим самим ви зекономите кошти на організацію робочих місць та сплату податків із зарплати персоналу. При цьому, отримуючи додаткову вигоду в частині професійного підходу та високої якості послуг. Зокрема, наш консалтинговий центр доводить не словом, а ділом високу якість послуг. Та робить все можливе для впровадження високих стандартів у сфері бухгалтерського аутсорсингу та консалтингу.

Перегляд підходів ведення бізнесу
Особливо під час карантину, потрібно вміти адаптуватися до нових умов, бути більш гнучкими, мислити стратегічно та слідкувати за ринком. Перебудовувати свій бізнес під нові виклики сьогодення: інтернет-торгівля, послуги онлайн, доставка додому, упаковка. За потреби – змінити систему оподаткування чи бізнес-модель. Податкове планування, яке дозволяє прорахувати все наперед. Та звісно, прозора картина фінансів.

"Хочу зламати стереотипи про непотрібність якісної бухгалтерії. Та довести, що бухгалтер – це надійний партнер у вашому бізнесі. Це той, кому довіряють. Той, завдяки кому ви можете впевнено дивитись у майбутнє та спати спокійно!"

DARCHUK consulting
КОНТАКТИ:
Viber: (050) 295-44-25
Тел. (067) 852-42-62
info@darchuk-consulting.com.ua


Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*
Автор: Марія Фернюк

Рейтинг:
(голосів: 1)
26-10-2020, 17:53
Коментарів 1 Переглядів 1650

Теги -
Hаписав: Ілона, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 жовтня 2020 13:35
В новині:
Пані Галина надзвичайно компетентна людина в сфері фінансів та бухгалтерського обліку.Неодноразово зверталась за консультаціями, Галина допомогла налаштувати систему управлінського обліку на нашому підприємстві, перевіряла правильність ведення обліку ПММ та надавала багато інших відповідей, на питання будь-якої складності! А саме головне, це швидкість з якою реагують спеціалісти “Darchuk”consulting на поставленні запитання. За такими людьми майбутнє та розвиток успішного бізнесу в нашій країні.Дякую за співпрацю!

Популярне Коментують
• Новини








І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
«Ніщо так не дивує людей, як їхній вибір»
Як виявилося, темою дискусії стали вивішені на дошці оголошень листівки з кандидатами в депутати.
загрузка...
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
Повне сучасне професійне обстеження за декілька годин? «Західний судинний центр»*

Уже цієї осені на відвідувачів "Західного судинного центру" чекають кілька цікавих і важливих пропозицій.