Великі автомобілі мають перевагу перед маленькими, коли йдеться про безпеку. Про це свідчать дані нового дослідження Страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), інформує Ukr.Media.
Вивчивши загибель водіїв з 2015 по 2018 рік, експерти виявили, що 15 з 20 моделей з найвищим рівнем смертності були малолітражними автомобілями і міні-автомобілями.
А найбезпечнішими моделями здебільшого були позашляховики.
"Автомобілі меншого розміру забезпечують менший захист водія при аваріях, а їх менша маса означає, що вони приймають на себе всю тяжкість зіткнень з більшими транспортними засобами", — йдеться в релізі.
Слід визнати, що дані IIHS про летальні випадки недосконалі, оскільки організація не бере до уваги швидкість руху, якість дороги або відстань, яку людина проїжджає за день.
Однак, коли IIHS знову провела дослідження і врахувала дані про пробіг, результати були аналогічними — розмір транспортного засобу залишався основним фактором, але рівень смертності серед спортивних автомобілів і розкішних автомобілів, на яких їздять мало, збільшився.
Нижче перераховані найменш безпечні моделі, ранжируваних за рівнем смертності водіїв на мільйон зареєстрованих транспортних засобів на рік:
Ford Fiesta;
Hyundai Accent;
Chevrolet Sonic compact sedan;
Nissan Versa Note;
Fiat 500;
Hyundai Elantra;
Kia Forte;
Nissan Versa;
Kia Rio;
Ford Mustang GT coupe;
Hyundai Accent;
Nissan Sentra;
Chevrolet Sonic hatchback;
Chevrolet Trax 2WD;
Mitsubishi Mirage hatchback;
Kia Soul;
Buick Verano;
Ford Focus;
Nissan Maxima;
Mitsubishi Outlander Sport 4WD.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram