З 1 по 29 вересня українські політики витратили понад 28 мільйонів гривень (трохи більше 1 мільйона доларів) на політичну рекламу в Facebook. Загалом витрати на політичну та соцрекламу в українському сегменті соцмережі 2020 року перевищили 2,56 мільйона доларів.
За 25 днів вересня витрати на соцмережі зросли вдвічі порівняно із серпнем. Про це свідчать дані бібліотеки фейсбук-реклами, які проаналізував Рух "ЧЕСНО".
Цього місяця на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки та особисті сторінки політиків. На них припадає близько 75% усіх витрат у вересні.
Найбільше на рекламу в соцмережі у вересні витрачали партії "За майбутнє" та її представники – понад 203 тисячі доларів. Левова частка витрат політсили припадає на рекламу з партійної сторінки та сторінок Ігоря Палиці й Олександра Шевченка.
"За майбутнє" перевершила сукупні витрати інших лідерів рейтингу – "Слуги народу" та "Нашого краю", які у вересні за рекламу в соцмережах заплатили 137 і 64 тисячі доларів відповідно.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram