Чіпси - розсадник вірусу свинячого грипу

Дослідники російського міністерства охорони здоров'я виявили зв'язок між поширенням вірусу A/H1N1, або "свинячого грипу", і картопляними чіпсами, які пропонують відвідувачам у ресторанах швидкого харчування. Про це учені повідомили в секретній доповіді прем'єр-міністрові Росії Володимиру Путіну.

Як повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на MIGnews.com, учені впевнені в тому, що генетично модифікована картопля, яку в західних ресторанах застосовують для виготовлення чіпсів, є розсадником шкідливого вірусу. На думку росіян, генетична зміна одного з ферментів картоплі призводить до виникнення "вибухонебезпечного" дублікату вірусу H1N1.

Відкриття вчених дозволяє пояснити непропорційно велику кількість підлітків і дітей серед осіб, що заразилися свинячим грипом, оскільки саме вони є клієнтурою ресторанів фаст-фуд. Крім того, географія поширення вірусу: США, Австралія, Канада, Британія і Чилі, які є споживачами генетично модифікованої картоплі.

У країнах, де такої картоплі немає, таких як Китай і Росія, зафіксована набагато менша кількість випадків захворювань свинячим грипом.
Згідно з останніми даними Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), у всьому світі виявлено 44287 випадків зараження вірусом грипу A/H1N1, 180 з яких мали летальний результат.
23-06-2009, 10:09

Каспрук подав позов до суду про визнання своєї відставки незаконною
Чернівецький окружний адміністративний суд прийняв до розгляду справу про відставку Каспрука, засідання вестиме суддя Олег Боднарюк
Неефективно освоїли бюджет: на Буковині та Кіровоградщині знайшли порушень на 150 млн грн
За результатами аудиту, Чернівецька область неефективно використала кошти освітньої субвенції з держбюджету
Ти гі…но, нє – ти: прийшов сторож і всіх вигнав. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Зберегти тепло допоможуть котли від "ІнсталПро" (на правах реклами)

Кожен власник будинку чи квартири прагне зменшити витрати на опалення та гаряче водопостачання власного житла
ТОВ "Бібі фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)

У зв’язку з розширенням виробництва ТОВ "Бібі Фешн" оголошує додатковий набір на посади
ЧТЕІ КНТЕУ – понад 50 років на ринку освітніх послуг Буковини (на правах реклами)

Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету – заклад вищої освіти, який функціонує на ринку освітніх послуг Буковини понад 50 років
Святкуємо день народження Фірмового магазину в Чернівцях (на правах реклами)

Ми запрошуємо Вас на День народження! 21 липня виконується рівно рік із моменту відкриття магазину! Приходьте на святкування на 9:00 і пориньте в атмосферу знижок та драйву
Канікули з користю: комп'ютерний табір від "ШАГ" (на правах реклами)

Мала Комп’ютерна Академія “Шаг” дає прекрасну можливість поєднати приємне з корисним навіть улітку. Мова йде про 11-денні ненав’язливі заняття, що проходять у захопливій ігровій формі.
Готуй тіло до пляжу: пропозиції у Чернівцях (на правах реклами)

Літо… Сонце… Море… Період відпусток уже розпочався. Нарешті настав час перепочити від повсякденних турбот і побалувати себе приємним відпочинком на березі річки, моря чи океану
Привітання з Днем конституції від "Сварог Вест Груп" (на правах реклами)

Щиросердечно вітаю із Днем Конституції України!
Болить горло? Їжте морозиво