Чіпси - розсадник вірусу свинячого грипу

Дослідники російського міністерства охорони здоров'я виявили зв'язок між поширенням вірусу A/H1N1, або "свинячого грипу", і картопляними чіпсами, які пропонують відвідувачам у ресторанах швидкого харчування. Про це учені повідомили в секретній доповіді прем'єр-міністрові Росії Володимиру Путіну.

Як повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на MIGnews.com, учені впевнені в тому, що генетично модифікована картопля, яку в західних ресторанах застосовують для виготовлення чіпсів, є розсадником шкідливого вірусу. На думку росіян, генетична зміна одного з ферментів картоплі призводить до виникнення "вибухонебезпечного" дублікату вірусу H1N1.

Відкриття вчених дозволяє пояснити непропорційно велику кількість підлітків і дітей серед осіб, що заразилися свинячим грипом, оскільки саме вони є клієнтурою ресторанів фаст-фуд. Крім того, географія поширення вірусу: США, Австралія, Канада, Британія і Чилі, які є споживачами генетично модифікованої картоплі.

У країнах, де такої картоплі немає, таких як Китай і Росія, зафіксована набагато менша кількість випадків захворювань свинячим грипом.
Згідно з останніми даними Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), у всьому світі виявлено 44287 випадків зараження вірусом грипу A/H1N1, 180 з яких мали летальний результат.
23-06-2009, 10:09

Фищук заявив про тривожний стан освоєння коштів школами Чернівців
Стан освоєння грошей і незабезпеченість закладів середньої освіти Чернівців обладнанням і матеріалами є "тривожним", заявили в ОДА
Виварки вам у поміч і бережіть пацанів. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня у блозі Олександра Мостіпаки
Апартаменти чистого повітря чекають на своїх мешканців (на правах реклами)

На околиці Чернівців, подалі від міської метушні, розташувався новий сучасний житловий комплекс "GARDEN HALL", який відрізняється зручним плануванням квартир, якістю будівництва і доступною ціновою політикою
Перший Центр Дитячого Зору відкрив свої двері для маленьких чернівчан (на правах реклами)

У середу, 10 жовтня, на Соборній площі, 1, відкрився перший у Чернівцях Центр Дитячого Зору "Люксор Kids", що став довгоочікуваним поповненням у великій родині "Оптики Люксор"
Буковинцям пропонують автомобілі Renault в кредит на особливих умовах (прес-реліз)

Жителі Буковини мають змогу придбати нові автомобілі Renault на акційних умовах- від 1% річних.
ПриватБанк збільшив термін кредитування на придбання нових автомобілів до 7 років (прес-реліз)

Акційні умови кредитування на придбання нових автомобілів включатимуть в себе відсоткову ставку від 0,01% річних, аванс від 10% вартості авто та подовжений строк кредиту - 7 років
Солодке задоволення у Чернівцях (на правах реклами)

А ви знали, що солодощі сприяють вашому щастю? Ні? Тоді мерщій до найсолодших місць у Чернівцях, що вразять не лише смаком десертів, але й їх естетичним оформленням.