Вчені відкрили механізм самознищення туберкульозу

Туберкульоз - одне з найбільш смертельних інфекційних захворювань, яке забирає в рік 1,5 млн життів.

Міжнародна група вчених відкрила новий токсин, що блокує важливі для життєдіяльності бактерій туберкульозу амінокислоти. Без них ці шкідливі мікроорганізми не можуть вижити.

Про це повідомляє Phys.org, пише Кореспондент.

Як правило, туберкульозна паличка вражає легені, але може впливати і на гланди, кістки і нервову систему. При цьому бактерії виробляють токсини, які допомагають їм адаптуватися до нового середовища. Однак вченим вдалося з'ясувати, що іноді ці токсини шкодять самим бактеріям.

Так, в ході дослідження, вченим вдалося відкрити новий токсин MenT, який виробляє бактерія Mycobacterium tuberculosis, токсин, який пригнічує використання амінокислот, необхідних бактерії для виробництва білка.

"Таким чином, ріст Mycobacterium tuberculosis зупиняється, і бактерія вмирає", - йдеться в статті.

Вчені сподіваються, що їх робота ляже в основу медичних препаратів нового покоління. Адже в той час, як більшість випадків туберкульозу можна вилікувати за допомогою існуючих ліків, зростає кількість резистентних до антибіотиків випадків.

"За допомогою форсованої активації MenT або в результаті дестабілізації відносин між токсином і антитоксином MenA ми можемо знищити бактерії, які викликають туберкульоз", - сказав співавтор дослідження Тім Блоуер.

2-08-2020, 23:46

Міський голова Роман Клічук за п’ять місяців нинішнього року заробив понад 255 тисяч гривень.
Як повідомляють знайомі та колеги Олега Ящука, востаннє він виходив на зв’язок 29 червня.
ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Організатори запевнили, що вистачить коштів на закупівлю одного автомобіля.

«Наче все завмерло». Блог Галини Олійник
Блог про пішохідні Чернівці
Надії Кремля на похорон НАТО не виправдались. Блог Ярослава Волощука
Вже тисячоліттями у світі панує істина – розділяй та володарюй

Ми завжди відкриті до співпраці та дуже раді новим клієнтам.

У чому ж полягає відмінність між пивом із цих броварень, ми розпитали у магазині крафтового пива "Чорні вівці"

З 1 до 31 липня у медичному центрі діє акція – при записі на консультацію кардіолога ЕКГ безкоштовне.

Станьте на крок ближче до мети – отримайте консультацію у кваліфікованих спеціалістів щодо деталей будівництва СЕС та замовляйте економічні прорахунки для вашого підприємства.

"Контінентал" планує зібрати врожай із загальної площі 86,2 тис. га.
Привітання з Днем Конституції України директора ДП «Путильське лісове господарство» Василя Слижука*