RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

100 найдорожчих брендів. Оприлюднили новий рейтинг за версією Forbes

Журнал Forbes склав новий рейтинг 100 найдорожчих світових брендів.

Про це повідомляєтьяся на сайті журналу.



Так, найдорожчими брендами залишаються Apple ($241,2 млрд), Google ($207,5 млрд) та Microsoft ($162,9 млрд).

Далі йдуть Amazon ($135,4 млрд), Facebook ($70,3 млрд), Coca-Cola ($64,4 млрд), Disney ($61,3 млрд), Samsung ($50,4 млрд), Louis Vuitton ($47,2 млрд) та McDonald's ($46,1 млрд).

Порівняно з минулим роком, з першої 10-ки тільки Facebook та Samsung втратили 21% и 5% вартості, інші бренди - подорожчали. Лідерами серед найдорожчих є провідні IT-компанії. За ними - фінансові послуги, автопромисловість та роздрібна торгівля.

Нагадаємо, у травні український Forbes вперше з 2016 року склав рейтинг найбагатших українців. Сукупні статки "Золотої сотні" перевищила $31 млрд, на першому місці опинився гірничо-металургійний магнат Рінат Ахметов.
Редактор: Юрій Коверзнєв
29-07-2020, 12:35
Коментарів 0 Переглядів 2 054


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.