Журнал Forbes склав новий рейтинг 100 найдорожчих світових брендів.
Про це повідомляєтьяся на сайті журналу.
Так, найдорожчими брендами залишаються Apple ($241,2 млрд), Google ($207,5 млрд) та Microsoft ($162,9 млрд).
Далі йдуть Amazon ($135,4 млрд), Facebook ($70,3 млрд), Coca-Cola ($64,4 млрд), Disney ($61,3 млрд), Samsung ($50,4 млрд), Louis Vuitton ($47,2 млрд) та McDonald's ($46,1 млрд).
Порівняно з минулим роком, з першої 10-ки тільки Facebook та Samsung втратили 21% и 5% вартості, інші бренди - подорожчали. Лідерами серед найдорожчих є провідні IT-компанії. За ними - фінансові послуги, автопромисловість та роздрібна торгівля.
Нагадаємо, у травні український Forbes вперше з 2016 року склав рейтинг найбагатших українців. Сукупні статки "Золотої сотні" перевищила $31 млрд, на першому місці опинився гірничо-металургійний магнат Рінат Ахметов.
29-07-2020, 12:35
0
1 867