В Україні презентували перший у світі інтерактивний онлайн-проєкт, що дозволить кожному прожити досвід батьків, які дізналися про гомосексуальну орієнтацію своїх дітей, та прийняли її попри стереотипні уявлення. Хештег компанії — слова батьків #яприймаютебе.
"Музей прийняття" створили громадські організації "Гендер Зед", "Інша", "КиївПрайд", "Ліга", "Сфера", "Освітній центр з прав людини у Львові". Проєкт підтримали Національний демократичний інститут (США) в Україні, уряди Великої Британії та Швеції. Дизайн, ідея та розробка кампанії належить діджитал-креативній агенції ISD Group.
Поки на сайті "Музею прийняття" лише два мікрофільми-історії, де мами Даши та Діми розповідають, як випадково дізналися про орієнтацію своїх дітей. Мета проєкту — розпочати діалог про прийняття в суспільстві.
"Тема камінг-ауту дуже складна для більшості представників ЛГБТ-спільноти, а особливо камінг-аут близькій людині. Ми знаємо багато прикладів, коли далекі знайомі та друзі дізнаються про орієнтацію в першу чергу, а родичі — в останню. Для близьких це дуже болючий досвід", — зазначив Андрій Міщенко, керівник творчої групи в ISD Group
Проєкт продовжив кампанію "Різні.Рівні", спрямовану на підтримку ЛГБТ-людей. Ініціативу можна підтримати та розповісти свої історії прийняття у соцмережах із хештегом #яприймаютебе.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
5-06-2020, 21:59
0
885