* На правах реклами
Сьогодні майже кожен третій українець втратив роботу або пішов у неоплачувану відпустку. За офіційними даними вісім громадян із десяти змушені економити майже на всьому. На жаль, це стосується й чернівчан, оскільки Буковина є одним із найбільш постраждалих віх пандемії регіонів.
З початку карантину кількість безробітних в країні зросла майже в десять разів. У таких непростих умовах значно зросла роль соціально орієнтованого бізнесу.
Найбільший представник вітчизняної галузі роздрібної торгівлі – "АТБ", зміг спільно з українцями гідно витримати це тяжке випробування. Забезпечуючи майже чотири мільйони своїх постійних клієнтів, зокрема й чернівчан, гарантовано якісними продуктами харчування та товарами першої необхідності,
"АТБ" продовжує працювати з мінімальною фіксованою надбавкою. "АТБ" пом’якшив традиційне сезонне зростання цін на окремі категорії продуктів, а також прийняв на себе основний удар від вимушеного підвищення цін виробниками через стрімке зростання собівартості.
Важливо, що компанія змогла зберегти свій головний капітал – співробітників. Незважаючи на будь-які труднощі та обмеження, в найбільшій торговельній мережі країни не було жодних скорочень та звільнень персоналу. Ба більше, у міцній родині "АТБ" навіть було поповнення.
Тепер у "АТБ" працюють і отримують гідну заробітну платню майже 57 тисяч громадян.Неухильно дотримується компанія й своєї традиційної стратегії динамічного розвитку, розширюючи географію присутності у регіонах. Уже добре знайомих українському покупцеві супермаркетів побільшало. З початку цього року в різних куточках країни прийняли перших клієнтів 34 нових магазини. Крім того, протягом цього періоду, після капітальної реконструкції відкрилися ще 11 дискаунтерів. У планах компанії до кінця травня відкрити ще десять маркетів.
Окрім стабільного забезпечення населення якісними продуктами за доступною ціною,
"АТБ" також допомагає в боротьбі з однією з головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розширенню географії присутності та розвитку бізнесу, компанія підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни.
Як справжній патріотичний бізнес, "АТБ" не тільки зберігає вже існуючі робочі місця, а й відкриває все більше нових вакансій. Цей процес не припинявся ні в період минулої світової фінансової кризи 2007-2008 років, ні тепер – під час продовженого до 22 червня національного карантину.
Тільки з початку 2020 року роботу в "АТБ" отримали 7 246 осіб. Навіть у найскладніші в плані працевлаштування часи (період карантину) робочі місця в "АТБ" отримали 2,4 тис. українців. А це ще тисячі українських родин, які, незважаючи на пандемію коронавірусу та інші проблеми й негаразди, отримали стабільне джерело доходу.
"Одночасно з розширенням компанії ми продовжуємо системно інвестувати в людей. Крок за кроком оновлюємо систему оплати праці і мотивації персоналу. Для нас важливо, щоб співробітники компанії отримували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею, – розповідає Голова Ради директорів, Генеральний директор Корпорації "АТБ" Борис МАРКОВ.Нагадаймо, "АТБ" щорічно відкриває близько сотні нових магазинів, створює 5-7 тисяч нових робочих місць. Минулого року компанія підкорила два нових регіони – відкрилися перші комфортні та сучасні супермаркети "АТБ" в нашій Чернівецькій області та на Закарпатті. Так,
у 2019-му в нашому обласному центрі на вулиці Руській, 219-Е (корп.2) прийняв перших покупців перший сучасний та комфортний "АТБ" на Буковині.Зараз у 286 населених пунктах 24-х областей України, зокрема і в нашій, працюють 1112 супермаркетів "АТБ". Загальний асортимент кожного магазину перевищує 3,5 тис. найменувань, близько тисячі з яких представлені власними виробниками та імпортерами.
Так, у 2020-м ще тисячі мешканців Львівської, Київської, Дніпропетровської, Житомирської, Чернігівської, Рівненської, Одеської, Полтавської, Хмельницької, Волинської та інших областей отримали можливість купувати гарантовано свіжі і якісні продукти за максимально доступними цінами.
Важливо, що вартість товарів на поличках "АТБ" нижча за середньоринкову на 10-15%. А з акційними пропозиціями та бонусними програмами економія може скласти й цілих 40%.
У коронавірусний час це стало справжнім порятунком для мільйонів українців, які через карантин та безробіття були змушені, як то кажуть, затягнути пояси.
Аби підтримати найбільш незахищені верстви населення, компанія "АТБ" ініціювала і реалізувала спільну з Мінсоцполітики, безпрецедентну за масштабами, благодійну акцію. Її бюджет склав 100 мільйонів гривень.
У рамках цього проєкту жителі 191 населеного пункту країни отримали безкоштовні продуктові набори. Це допомогло майже 580 тисячам українців протриматися у найскладніші часи, як у фінансово, так і в епідеміологічно.
Та цією допомогою внесок компанії в боротьбу з коронавірусом не обмежується.
Компанія "АТБ" відгукнулася на прохання Офісу президента України і закупила у Франції 12 флагманських систем CFX96 для обласних клінік та лабораторій, виділивши ще десять мільйонів. Нове обладнання тепер використовується для ПЛР-діагностики та аналізу в режимі реального часу сотень зразків, узятих у пацієнтів з підозрою на Сovid-19, а також для виявлення інших небезпечних інфекційних захворювань.
1-06-2020, 17:30
0
2 066