Вчені знайшли антитіло, яке нейтралізує новий коронавірус

COVID-19 в Україні зафіксовано у 19 706 випадках. Одночасно з цим вчені змогли виділити антитіло у пацієнта, який переніс важкий гострий респіраторний синдрому (ТОРС) в 2003 році, здатне блокувати роботу і SARS-CoV-2 (викликає COVID-19).

Про це пише Хайтек з посиланням на дослідження біологів з Вашингтонського університету опубліковане на сайті Nature.

Зазначимо, спалах атипової пневмонії була зафіксована в 2003 році. У той час хвороба так масштабно як COVID-19 не поширилася. Збудник ТОРС – SARS-CoV – близький по своїй будові і властивостям новому коронавирусу SARS-CoV-2.

У ході дослідження вченим вдалося отримати декілька видів моноклональних антитіл проти ТОРС — вірусу SARS-CoV з B-лімфоцитів одужав пацієнта. Виявилося, що вони можуть зв’язуватися і з новим коронавірусом SARS-CoV-2.

Всього вченим вдалося виділити вісім різних антитіл, які різною мірою блокували коронавірус. При цьому одна з них — S309 — змогло сильно зв’язатися із S-білком, який відповідає за інфікування людини. При цьому воно пов’язувалося як з вільним вірусом, так і з тим, який знаходився в інфікованій клітині.

Вчені вважають, що S309 можна використовувати для розробки вакцини від коронавирусной інфекції, а також для нових методу лікування COVID-19.

Зараз біологи планують проводити дослідження цього антитіла на тваринах, після чого, в разі успішного тестування, почати клінічні випробування.

21-05-2020, 12:44
Коментарів 0 Переглядів 1 013

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Улюбленим місцем відпочинку мешканців мікрорайону Гравітон у Чернівцях став дендропарк школи № 28

«Наче все завмерло». Блог Галини Олійник
Блог про пішохідні Чернівці
Надії Кремля на похорон НАТО не виправдались. Блог Ярослава Волощука
Вже тисячоліттями у світі панує істина – розділяй та володарюй

Ми завжди відкриті до співпраці та дуже раді новим клієнтам.

У чому ж полягає відмінність між пивом із цих броварень, ми розпитали у магазині крафтового пива "Чорні вівці"

З 1 до 31 липня у медичному центрі діє акція – при записі на консультацію кардіолога ЕКГ безкоштовне.

Станьте на крок ближче до мети – отримайте консультацію у кваліфікованих спеціалістів щодо деталей будівництва СЕС та замовляйте економічні прорахунки для вашого підприємства.

"Контінентал" планує зібрати врожай із загальної площі 86,2 тис. га.
Привітання з Днем Конституції України директора ДП «Путильське лісове господарство» Василя Слижука*