Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені знайшли антитіло, яке нейтралізує новий коронавірус

COVID-19 в Україні зафіксовано у 19 706 випадках. Одночасно з цим вчені змогли виділити антитіло у пацієнта, який переніс важкий гострий респіраторний синдрому (ТОРС) в 2003 році, здатне блокувати роботу і SARS-CoV-2 (викликає COVID-19).

Про це пише Хайтек з посиланням на дослідження біологів з Вашингтонського університету опубліковане на сайті Nature.

Зазначимо, спалах атипової пневмонії була зафіксована в 2003 році. У той час хвороба так масштабно як COVID-19 не поширилася. Збудник ТОРС – SARS-CoV – близький по своїй будові і властивостям новому коронавирусу SARS-CoV-2.

У ході дослідження вченим вдалося отримати декілька видів моноклональних антитіл проти ТОРС — вірусу SARS-CoV з B-лімфоцитів одужав пацієнта. Виявилося, що вони можуть зв’язуватися і з новим коронавірусом SARS-CoV-2.

Всього вченим вдалося виділити вісім різних антитіл, які різною мірою блокували коронавірус. При цьому одна з них — S309 — змогло сильно зв’язатися із S-білком, який відповідає за інфікування людини. При цьому воно пов’язувалося як з вільним вірусом, так і з тим, який знаходився в інфікованій клітині.

Вчені вважають, що S309 можна використовувати для розробки вакцини від коронавирусной інфекції, а також для нових методу лікування COVID-19.

Зараз біологи планують проводити дослідження цього антитіла на тваринах, після чого, в разі успішного тестування, почати клінічні випробування.

21-05-2020, 12:44

«Святкуємо закінчення карантину, жіночко». Блог Надії Будної
На Алеї Небайдужості зайняті всі лавки, причому сидять на них тісненько компаніями – по четверо-п’ятеро. Маски – жодної
Чи не зарано «розкарантинились»? Блог Марини Кавкало
У нас, здається, карантин для частини людей скасували ще до офіційного рішення про пом’якшення обмежень
Через карантин – до природності. Блог Юлії Пацаранюк
Повертаємося до "заводських" налаштувань, як то кажуть!
Щоб смакувало, як вдома – купуйте натуральне у «Еко М’ясо» у м. Чернівці і області!*

Ось уже третій рік поспіль екологічно чисте м’ясо власного виробництва і якісну продукцію з натурального м’яса свинини та яловичини пропонує буковинцям мінім’ясокомбінат "Еко М’ясо", що розташований у с. Магала Новоселицького району.
Чому котли варто обирати у магазині "InstallPro" у м. Чернівці?*

Щоб не помилитися, купуючи обладнання, обирайте перевірених продавців. У Чернівцях одним із таких є магазин InstallPro.
Мережа автошкіл у м. Чернівці пропонує свої послуги*

Декілька порад, на які слід звернути увагу при виборі школи.