Група нардепів оскаржила в Конституційному Суді новий закон про середню освіту

новини / Новини України
1 225
0
Група нардепів оскаржила в Конституційному Суді новий закон про середню освіту

56 депутатів Верховної Ради на чолі з Василем Німченком і Нестором Шуфричем оскаржили в Конституційному Суді новий закон про середню освіту, який прийняли 16 січня 2020 року.

Про це йдеться на сайті КСУ.



Їх основна претензія стосується мовних моделей навчання для національних меншин.

Депутати вважають, що закон протиправно звужує існуючі права на навчання рідною мовою. Також вони вказали, що в законі прописані дискримінаційні переваги за мовною ознакою або етнічним походженням, оскільки корінні народи мають право навчатися рідною мовою всі 12 класів, а національні меншини - тільки в початкових класах.

Новий закон про середню освіту: що зміниться для батьків, учнів та вчителів
Крім того, в поданні йдеться про дискримінацію працівників пенсійного віку, яких вирішили перевести на строкові трудові договори.

Нагадаємо, новий закон про повну загальну середню освіту доповнює рамковий закон про освіту, прийнятий у 2017 році.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.