З 15 квітня, можна поскаржитися на роботу автоперевізників на обласних маршрутах за "гарячою лінією". Номери її телефонів розвішають на всіх автобусних зупинках, повідомив Олександр Лієв, начальник Головного управління регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури ОДА. Ідея запровадити телефонну лінію виникла через те, що на письмові скарги витрачається багато часу, приблизно 30 днів.
З письмовими скаргами до управління переважно звертаються пільговики, яких водії відмовлялися перевозити. Але проблем значно більше – недотримання графіку руху, нетактовна поведінка водіїв, неохайний стан салону.
Зафіксовані порушення внесуть до бази даних. Цю інформацію враховуватимуть при укладанні наступних угод на перевезення. Чим більше негативних фактів буде в базі, тим менше шансів у перевізника отримати маршрут.
Зателефонувати кожен охочий може протягом робочого дня, від 9.00 до 18.00 за номером 8 (800) 505 12 80 (зі стаціонарних телефонні дзвінки безкоштовні).
13-04-2009, 18:21
0
1 668