RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-березні 2009 року скоротилися в 3,3 рази (на 70%), порівняно з аналогічним періодом 2008 року - до 45 тисяч авто, повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.
При цьому в березні зафіксовано скорочення авторинку вчетверо (на 75%) у порівнянні з березнем-2008.
"За оцінками AUTO-Consulting, авторинок зараз знаходиться на рівні між 2003 і 2004 роками "і не подає ознак швидкого підйому".
Аналітики підкреслюють, що, з огляду на ситуацію, що склалася з автокредитуванням, новими ставками акцизного збору, новим курсом валюти, абсолютна більшість автомобілів подорожчала, а покупець виявився не готовим брати те ж саме на 40-50% дорожче.
У той же час в числі позитивних факторів у компанії зазначають, що в березні продажі автомобілів зросли на 27% порівняно з лютим 2009 року.
Редактор: O.Mostipaka
8-04-2009, 09:02
Коментарів 0 Переглядів 1 565

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.