RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Буковинці читають дуже багато, вважає генеральний директор "Укрпошти" Ярослав Цюпак. Незважаючи на кризу, нинішнього року вони передплатили різної періодики на 400 тисяч гривень.
- Фахівці стверджували, що нинішня передплатна кампанія буде збитковою на 60%, - каже Ярослав Цюпак. – А з’ясувалося, що рівень передплати на Буковині один з найвищих в Україні. Люди передплатили журнали і газети не на місяць, а на півроку і більше, причому видання дорогі - не за гривню.
Більш збитковим Ярослав Цюпак називає реєстровані поштові відправлення – посилки, бандеролі, листи. Наприклад, у 55 об’єктах поштового зв’язку в області за 2008 рік було прийнято для відправки менше 10 реєстрованих поштових відправлень. Тобто листи чи посилки буковинці відправляють менше одногоразу на місяць.
Редактор: Igor
18-03-2009, 13:06
Коментарів 0 Переглядів 1 492

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.