*Новини компанії
Торговельна мережа "АТБ" уже понад чверть сторіччя відома мільйонам українців гарантованою якістю товарів і доступними цінами. Тепер вона розширює асортимент натуральної продукції власного виробництва. Особливу увагу приділятимуть виготовленню інноваційних здорових продуктів без додавання пальмової олії, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок. Це основа здорового харчування.
Завдяки "АТБ" можливість наповнити холодильник безпечними натуральними продуктами тепер мають і мешканці нашого міста.Зараз "АТБ" активно розвиває добре знану клієнтами
власну торгову марку "Спецзамовлення “АТБ”". В її асортименті представлені натуральні молочні продукти вищого ґатунку, ковбасні вироби, виготовлені з м’яса за Держстандартом, знайоме з дитинства натуральне згущене молоко. Воно не просто солоденьке, а дійсно смачне та корисне для здоров’я.
На даний момент
"АТБ" володіє чотирма торговими марками, що належать до різних цінових категорій.
Преміальний сегмент представлений ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected", середній плюс – "Спецзамовлення “АТБ”", середній – ТМ "Своя лінія". Найбільш економну продукцію пропонує
ТМ "Розумний вибір". Кожен мешканець Чернівців знайде у маркетах "АТБ" якісні здорові продукти на власний смак і за прийнятною ціною. "Дискаунтери мережі раді запропонувати власний імпорт. Його маркують брендом
"De Luxe Foods & Goods Selected", який був створений компанією "АТБ" з метою познайомити споживачів з кухнями різних народів світу. З-за кордону постачають ті продукти, які неможливо виростити або виготовити в Україні. Наприклад, екзотичні овочі та фрукти, деякі види грибів, каву, оливкову олію, а також товари, характерні для певного регіону – італійську пасту, бельгійський шоколад, шрі-ланкійський чай, тайський рис, іспанські оливки і багато іншого", –
розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ "АТБ-Маркет". Власні імпортери завозять товари з-за кордону самостійно. Це дозволяє повністю зупинити ймовірність підробок і знизити вартість власного імпорту в середньому на третину. І це навіть на враховуючи, що
ціни в дискаунтерах "АТБ" на 10–15% нижчі за середньоринкові. Значно економити гроші мільйонам клієнтів "АТБ" дозволяє мінімізація витрат на логістику та рекламу. Компанія створила грандіозну в країні логістичну інфраструктуру, володіє вантажним автопарком та інноваційними складськими центрами.
Асортимент 1044 цілодобових супермаркетів "АТБ" – понад 3,5 тис. найменувань. Близько тисячі з них представлені товарами власних торгових марок. Ціни на ексклюзивний асортимент на 30% нижчі за ціни на будь-які аналоги. Однак до якості продукції власного виробництва та власного імпорту, яку продають тільки в дискаунтерах "АТБ", компанія висуває особливо суворі вимоги.
У маркети найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни можуть потрапити тільки гарантовано свіжі, натуральні, безпечні та здорові продукти. Ексклюзивний асортимент є візитною карткою лідера української галузі ритейлу.
"АТБ" понад усе цінує довіру майже чотирьох мільйонів постійних клієнтів у 24 областях України, тому турбується про якість своєї продукції.
9-12-2019, 15:25
0
3 462