Згідно з новим дослідженням у Великобританії, учні, які рідко снідають в шкільні дні, отримують нижчі оцінки, ніж ті, хто снідав регулярно.
Таким чином, дослідники з Університету Лідса вперше продемонстрували зв’язок між сніданком і успішністю учнів середньої школи, пише ЮА.інфо.
Провідний дослідник доктор Кеті Адольф зі Школи психології Університету Лідса сказала: "Наше дослідження показує, що учні середньої школи знаходяться в невигідному становищі, якщо вони не отримують ранкову їжу, щоб живити свій мозок для початку навчального дня. Це дослідження показує, що погане харчування пов’язане з гіршими результатами в школі".
Дослідники опитали 294 учні зі шкіл і коледжів в Західному Йоркширі у 2011 році й виявили, що 29% рідко або ніколи не снідали в шкільні дні, в той час як 18% їли сніданок іноді, а 53% часто. Їх цифри аналогічні останнім національним даними по Англії за 2019 рік, згідно з якими понад 16% учнів середніх шкіл пропускають сніданок.
Було встановлено: у дітей, які пропускають сніданок, оцінки були нижчими, ніж у тих, хто снідав часто. Ті, хто рідко їв сніданок, набирали в середньому на 10,25 бала менше в оцінці GCSE. До того ж, висновки залишалися актуальними, навіть коли враховувалися побічні чинники – соціально-економічний статус, етнічна приналежність, стать, вік дітей і індекс маси тіла.
Дослідники з Лідса кажуть, що їх висновки підтверджують заклики розширити нинішню програму обмеженого безкоштовного шкільного сніданку в Великобританії, щоб включити в неї всі державні школи Англії.
"У цьому звіті представлені переконливі докази того, що здоровий сніданок покращує успішність дитини, що підтверджує наші власні висновки про поліпшення концентрації дитини в класі, готовності вчитися, поведінки й пунктуальності", – зазначив Нікола Долтон, керівник Національної програми шкільних сніданків.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
23-11-2019, 00:56
0
1 945