Один із засновників Вікіпедії Джиммі Уейлз запустив соцмережу WT:Social, яка може стати конкурентом Facebook та Twitter. У ній немає реклами й абсурдних клікбейтних заголовків.
Користувачі WT:Social можуть ділитися посиланнями на матеріали і обговорювати їх у стрічці новин, подібної до стрічці Facebook. Тематика обговорень може бути практично будь-якою: від політики і технологій, до рок-музики та бджільництва, пише Financial Times.
Для забезпечення нового продукту Уейлз хоче застосовувати бізнес-модель Вікіпедії. WT:Social буде покладатися на пожертви невеликого числа користувачів, щоб обходитися без реклами. Саме рекламу Уейлз звинувачує у проблемах існуючих на сьогодні соцмереж, адже через неї в найвигіднішому положенні опиняється неякісний контент.
Якщо Facebook і Twitter просувають в топ стрічки публікації з найбільшим числом коментарів або лайків, то WT:Social буде публікувати насамперед свіжі матеріали. Проте, в соцмережу можуть додати кнопку "upvote", яка дозволить користувачам рекомендувати якісний контент.
З моменту запуску в жовтні WT:Social прийшли близько 50 тис. юзерів. Пожертвування на користь нової соцмережі зробили близько 200 користувачів.
"Це не буде дуже прибутково, але буде життєздатно. Настав час для нового місця, вільного від клікбейтних нісенітниць. Люди ситі по горло усім цим мотлохом навколо них. Новинні організації роблять усе, що можуть в цьому непростому середовищі, але насправді проблема полягає в поширенні новин"- сказав Уейлз.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram