RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Страхова система Євросоюзу справедливо вважається однією з найдосконаліших, ефективних і прогресивних в світі.
У таких країнах, як Чехія, Німеччина, Швейцарія, медичне страхування громадян є обов'язковим. Та й інші види страхування давно увійшли в побут, і ні в кого не викликає питань щодо їхньої користі.
В Україні ситуація виглядає не так оптимістично, але останнім часом спостерігається прогрес.
Сприяли цьому великі, надійні страхові компанії, які роками доводили ефективність роботи і переконали сотні тисяч клієнтів у тому, що страховий поліс в окремих випадках стає справжньою паличкою-виручалочкою.
Одна з таких компаній – Страхова компанія "ARX" , яка раніше називалася "АХА Страхування". Ребрендинг стався через зміну акціонерів, компанію придбав великий страховий канадський холдинг "Fairfax Financial Holding Limited". При цьому нова назва вже прижилася і була позитивно сприйнята клієнтами.

Думаєте про страховку? Допоможе «ARX» (новини компанії)


"ARX"
у перекладі з латини означає "фортеця", "твердиня".
"Ми прагнули, щоб логотип відображав впевненість і надійність нашої компанії, чия історія на ринку України нараховує вже 25 років, – розповідає голова правління СК "ARX" Андрій Перетяжко. – За підсумками першого півріччя вже ясно, що ці 6 місяців були дуже успішними, зміна акціонерів ніяк не вплинула на наші досягнення. За перші два квартали 2019 року ми зібрали понад 1,2 мільярда страхових премій, що на 25% більше аналогічного періоду минулого року, виплатили близько 483 млн грн і продовжуємо лідирувати в своїх традиційних сегментах. Hаш прибуток за перше півріччя навіть перевищив запланований рівень і склав 80 млн грн".

У день компанія виплачує клієнтам значну суму – понад 3,5 мільйона гривень. Найбільшим попитом, за словами Андрія Перетяжка, користуються поліси автострахування КАСКО – у клієнтів є широкий вибір продуктів різного наповнення та вартості.
Сервісом клієнти задоволені, за даними eKomi "The Feedback Company", європейського лідера по роботі зі зворотним зв'язком клієнтів, рівень задоволеності у врегулюванні збитків становить 92-93%.
Крім продуктів КАСКО, популярним є страхування подорожуючих. Не дивно, адже такі поліси легко купити онлайн, прямо зі смартфона. Компанія впевнено тримає фокус на діджіталізацію, частка продажів тревел-полісів онлайн наблизилася до 30%. Збільшується кількість бажаючих купувати онлайн та ОСАЦВ, зараз це 5% від загального обсягу премій.

Успішно продається корпоративне страхування здоров'я, автоцивілка, агрострахування, а також унікальний для українського ринку продукт "Медицина без кордонів" (страхування від критичних захворювань, враховуючи онкозахворювання).

"Зараз ми активно тестуємо новий продукт зі страхування здоров'я для роздробу, і незабаром запустимо інноваційну для України послугу, з фокусом на просування в онлайн", – підкреслили в компанії.

Актуальні послуги можна знайти на оновленому сайті компанії.
Редактор: Марія Фернюк
19-09-2019, 09:00
Коментарів 0 Переглядів 1 994

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.