Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Страхова система Євросоюзу справедливо вважається однією з найдосконаліших, ефективних і прогресивних в світі.
У таких країнах, як Чехія, Німеччина, Швейцарія, медичне страхування громадян є обов'язковим. Та й інші види страхування давно увійшли в побут, і ні в кого не викликає питань щодо їхньої користі.
В Україні ситуація виглядає не так оптимістично, але останнім часом спостерігається прогрес.
Сприяли цьому великі, надійні страхові компанії, які роками доводили ефективність роботи і переконали сотні тисяч клієнтів у тому, що страховий поліс в окремих випадках стає справжньою паличкою-виручалочкою.
Одна з таких компаній – Страхова компанія "ARX" , яка раніше називалася "АХА Страхування". Ребрендинг стався через зміну акціонерів, компанію придбав великий страховий канадський холдинг "Fairfax Financial Holding Limited". При цьому нова назва вже прижилася і була позитивно сприйнята клієнтами.

Думаєте про страховку? Допоможе «ARX» (новини компанії)


"ARX"
у перекладі з латини означає "фортеця", "твердиня".
"Ми прагнули, щоб логотип відображав впевненість і надійність нашої компанії, чия історія на ринку України нараховує вже 25 років, – розповідає голова правління СК "ARX" Андрій Перетяжко. – За підсумками першого півріччя вже ясно, що ці 6 місяців були дуже успішними, зміна акціонерів ніяк не вплинула на наші досягнення. За перші два квартали 2019 року ми зібрали понад 1,2 мільярда страхових премій, що на 25% більше аналогічного періоду минулого року, виплатили близько 483 млн грн і продовжуємо лідирувати в своїх традиційних сегментах. Hаш прибуток за перше півріччя навіть перевищив запланований рівень і склав 80 млн грн".

У день компанія виплачує клієнтам значну суму – понад 3,5 мільйона гривень. Найбільшим попитом, за словами Андрія Перетяжка, користуються поліси автострахування КАСКО – у клієнтів є широкий вибір продуктів різного наповнення та вартості.
Сервісом клієнти задоволені, за даними eKomi "The Feedback Company", європейського лідера по роботі зі зворотним зв'язком клієнтів, рівень задоволеності у врегулюванні збитків становить 92-93%.
Крім продуктів КАСКО, популярним є страхування подорожуючих. Не дивно, адже такі поліси легко купити онлайн, прямо зі смартфона. Компанія впевнено тримає фокус на діджіталізацію, частка продажів тревел-полісів онлайн наблизилася до 30%. Збільшується кількість бажаючих купувати онлайн та ОСАЦВ, зараз це 5% від загального обсягу премій.

Успішно продається корпоративне страхування здоров'я, автоцивілка, агрострахування, а також унікальний для українського ринку продукт "Медицина без кордонів" (страхування від критичних захворювань, враховуючи онкозахворювання).

"Зараз ми активно тестуємо новий продукт зі страхування здоров'я для роздробу, і незабаром запустимо інноваційну для України послугу, з фокусом на просування в онлайн", – підкреслили в компанії.

Актуальні послуги можна знайти на оновленому сайті компанії.
Рейтинг:
(голосів: 1)
19-09-2019, 09:00
Коментарів 0 Переглядів 648

загрузка...
На Буковині невідомі зрізали прапори України на могилах двох загиблих бійців
Інцидент стався у селі Банилів Вижницького району на могилах Івана Діяконюка та Олександра Колотила
«Це війна за незалежність, а не ігри»: бійці з Буковини – про розведення військ і ситуацію на фронті
До Дня захисника України, що відзначають 14 жовтня, molbuk.ua розпитав захисників з Буковини про ситуацію в Україні, чи готові повернутися на фронт і про проблеми, з якими стикаються
Владі міста й області наплювати на нашу команду, – в.о. тренера «Буковини»
Степан Маковійчук вважає, що наразі команда потрібна "лише тренерам, президенту та футболістам"
Популярне Коментують
• Новини
































загрузка...
Як правильно обрати автошколу? (на правах реклами)

Нові автошколи сьогодні відкриваються постійно. Кожна пропонує власну програму, умови навчання, авто і т.д. Саме тому у водіїв обов'язково виникає питання – "як вибрати автошколу?".
Затишний готельно-ресторанний комплекс «Баронський Двір» відкрився у центрі Садгори.  5 причин відвідати. (на правах реклами)

Якщо ви шукаєте місце для святкування весілля, хрестин, дня народження чи іншої важливої події, завітайте у "Баронський Двір".
Купуй професійний і побутовий інструмент та кріплення в магазині «Шрубка» в Чернівцях (на правах реклами)

"Шрубка" - магазин професійного і побутового інструменту та кріплення в м. Чернівці.
Таунхауси у Чернівцях стали популярним житлом (на правах реклами)

За останній рік таунхауси стрімко увірвалися на ринок нерухомості Чернівців і стали популярним видом житла для багатьох буковинців.