У Роскомнагляді вважають, що політична інтернет-реклама в день тиші є втручанням Facebook і Google в російські місцеві вибори.
Про це пише "РБК" з посиланням на заяву Роскомнагляду.
Випадки поширення політичної реклами відомство виявило під час моніторингу засобів масової комунікації. Політична реклама з’являлася в пошуковику Google, соцмережі Facebook і на відеохостингу YouTube, що належить Google.
"Ці дії можна розглядати як втручання в суверенні справи Росії і перешкоджання проведенню демократичних виборів в Російській Федерації. Такі дії з боку іноземних компаній є неприпустимими", — заявили в РКН.
Дані про ці випадки відомство передасть до парламенту РФ.
Нагадаємо, в неділю, 8 вересня, в 12 російських регіонах проходять вибори до законодавчих зборів і обласних дум, в тому числі в Москві та Петербурзі.