RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Кім Кардашян перезапустила білизняний бренд під новою назвою: подробиці

Сімейство Кардашян-Дженнер завжди вважалося однією з найуспішніших зіркових родин, оскільки вони вміють "зробити гроші" зі свого імені та зі звичайної ідеї. Так, всі бізнеси Кім Кардашян користувалися неабиякою популярністю, тим паче, після реклами, над якою вона сама працювала, однак з білизняною маркою у Кім Кардашян склалося не з першого разу.

Наприкінці червня вона презентувала першу колекцію білизни під назвою Kimono. Проте представникам Японії така ідея не сподобалася. Ба більше, вони назвали це образливим жестом щодо їхнього національного одягу. Попри те, що в реєстраційному переліку товарів є справжнє кімоно, яке Кім Кардашян могла б випускати пізніше, її фанати з Японії наполягали в перейменуванні марки.

Про це повідомляє 24tv.ua



Як підприємець, який цінує свою репутацію, вона одразу ж погодилася і вже наприкінці серпня, днями, презентувала колекцію під назвою Skims. Що цікаво, у перезапущеній рекламній кампанії вона представила білизну ще більших розмірів, ніж було заплановано в попередній. Моделі спіднього вбрання було презентовано у розмірній сітці від XXS до 5XL.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Анна Семьонова
29-08-2019, 00:59
Коментарів 0 Переглядів 901

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.