Світові може загрожувати ще одна епідемія: чим вона небезпечна

Бактерії, що викликають важкі форми ентероколіту, пристосувалися до життя в лікарнях. Завдяки цьому вони все частіше викликають спалахи важко виліковної діареї в їх стінах.

Міжнародна група вчених з'ясувала, що бактерія Clostridium difficile еволюціонувала з появою виду, який стійкий до дезінфікуючих засобів і легко поширюється, інформує Science Daily.

Бактерія здатна викликати інфекційні захворювань кишечника. Мікроорганізм може спровокувати як легку діарею, так і небезпечні для життя стану, наприклад сепсис.

Дослідники проаналізували геном 906 штамів бактерій клостридій, які містилися в людях, тваринах (собаках, свинях і конях) і у навколишньому середовищу.

Виявилося, що зараз формується різновид мікроорганізму, який пристосований для виживання і росту в лікарняних умовах.

Цей штам присутній в 70% зразків, узятих у пацієнтів лікарень. Він володіє мутаціями, які дозволяють бактеріям краще засвоювати цукри та формувати спори.

Перші допомагають їм харчуватися глюкозою і фруктозою, які присутні в "лікарняній їжі" в великих кількостях, а другі – чинити опір дії знезаражувальних засобів, які використовують в медичних установах.

Результати дослідження показали, що мікроорганізми активніше колонізують кишечник мишей, раціон яких багатий вуглеводами.

13-08-2019, 22:12

Гріша шугає Пєтю, а Вася – в засаді на «зєльоних». Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає – у блозі Олександра Мостіпаки
Чому я купуватиму ліки в Європі, а не в Україні. Блог Людмили Осадчук
Там вони дешевші і не просто на кілька копійок – суми відрізняються у сотні гривень
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.
Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.