Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | Журнал "Давай Одружимось!" |
Світові може загрожувати ще одна епідемія: чим вона небезпечна

Бактерії, що викликають важкі форми ентероколіту, пристосувалися до життя в лікарнях. Завдяки цьому вони все частіше викликають спалахи важко виліковної діареї в їх стінах.

Міжнародна група вчених з'ясувала, що бактерія Clostridium difficile еволюціонувала з появою виду, який стійкий до дезінфікуючих засобів і легко поширюється, інформує Science Daily.

Бактерія здатна викликати інфекційні захворювань кишечника. Мікроорганізм може спровокувати як легку діарею, так і небезпечні для життя стану, наприклад сепсис.

Дослідники проаналізували геном 906 штамів бактерій клостридій, які містилися в людях, тваринах (собаках, свинях і конях) і у навколишньому середовищу.

Виявилося, що зараз формується різновид мікроорганізму, який пристосований для виживання і росту в лікарняних умовах.

Цей штам присутній в 70% зразків, узятих у пацієнтів лікарень. Він володіє мутаціями, які дозволяють бактеріям краще засвоювати цукри та формувати спори.

Перші допомагають їм харчуватися глюкозою і фруктозою, які присутні в "лікарняній їжі" в великих кількостях, а другі – чинити опір дії знезаражувальних засобів, які використовують в медичних установах.

Результати дослідження показали, що мікроорганізми активніше колонізують кишечник мишей, раціон яких багатий вуглеводами.

13-08-2019, 22:12

Не йде на спад: на Буковині за добу виявили 85 нових випадків коронавірусу
Таким чином, кількість інфікованих в області від першого встановленого випадку складає 6383 осіб
В яких районах Буковини виявили нові випадки COVID-19
Географія поширення коронавірусу в Чернівецькій області за останню добу
Депутат Бурега став заступником мера Чернівців
Депутати Чернівецької міськради проголосували за призначення Буреги на посаді заступника міського голови Чернівців

«Даю з кожної пенсії 200 гривень на благодійність». Блог Надії Будної
Як чернівчани допомагають знедоленим людям та бездомним тваринам
Їдете на пікнік? Не забудьте … трос. Блог Галини Олійник
Ніколи не заїжджайте у невивчені місця, не перевіривши їх "на міцність"
«Візьміть мене біля себе». Блог Надії Будної
Зараз стало ще важче добиратися на роботу
Сигналізація «Ajax» за 1500 гривень!  Економія 6718 грн! Що пропонує охоронна компанія «Ефорт»?*

Скільки ж коштує сигналізація та як вона працює, розповіли в АЕБ "Ефорт".
Рекордна сплата податків компанією «АТБ» допоможе врятувати та змінити Буковину*

Кожен бізнес, який справно сплачує податки, інвестує у наш добробут і комфорт.
Лабораторія «МедЛаб» має офіційне право на зняття з обов’язкової самоізоляції громадян з негативним результатом на коронавірус!*

Лабораторія "МедЛаб" – це установа, яка має офіційне право на зняття з обов'язкової 14-денної самоізоляції громадян, які отримали негативний результат ПЛР-дослідження на коронавірус SARS-COV-2.
До гінеколога – обов’язково раз на рік! Що рекомендують лікарі медичного центру «Базисмед» для підтримання жіночого здоров’я?*

Для жінок, що слідкують за своїм здоров'ям та дотримуються правила "краще попередити, аніж лікувати", відділення гінекології "Базисмед" підготувало профілактичні пакети за вигідною ціною: "Гінекологічний Chek up" та "Жіноче здоров'я".
Зниження цін: найкращий час для шопінгу!*

Експерти впевнені, що зараз найвдаліша пора для покупок.