В інтерв'ю Business of Fashion співачка розповіла, що крім випуску косметики та засобів для догляду, Haus Laboratories спеціалізуватиметься на наборах для макіяжу, які складатимуть: блиск для губ, олівець та помада.
Про це повідомляє
Vogue Ua.
Ґаґа сподівається, що її бренд стане антитезою світу Facetune, створеного соціальними мережами.
Леді Ґаґа більше року натякала на запуск б'юті-лінії. Вперше вона зареєструвала торгову марку в лютому 2018 року. Раніше цього тижня на сторінці бренду в Instagram вже опублікували світлини Ґаґи з макіяжем.
Також співачка представила відео, в якому продукти можна побачити в дії. Автором ролика став Деніел Санвальд, а саундтрек співачка записала спільно з Bloodpop, Tchami і Boys Noize – на тлі музики вона розповідає про філософію бренду.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
22-07-2019, 00:48
0
822