Не так давно співачка і модель Даша Астаф'єва оголосила про запуск серії концептуальних короткометражних роликів під назвою "Київські історії".
Про це пише
.tochka.net/ua
Ці відео поєднують особисті переживання артистки з естетикою культових місць Києва, віддають данину поп-культурі 2000-х і просто дозволяють нам красиво ностальгувати.
Перший випуск був присвячений мецці столичного стріт-фуду - "Київській перепічці".
Цього разу зірка вирушила в воістину значуще і, в якійсь мірі містичне, для всіх українців місце: київський метрополітен. Як зізналася сама Даша, це був перший її візит в підземку за останні десять років.
Метро для мене, дівчинки з маленького провінційного містечка, було першим місцем, яке вразило і, в той же час, налякало. Всі історії про привидів, духів і потойбічний світ, в одну мить стали реальністю, коли я вперше спустилася туди. Величезні натовпи людей, які поспішають і не бачать один одного. Сумні, веселі, маленькі, великі, такі різні, цікаві та всі як один -напівпрозорі. Відчуття, що, спускаючись під землю, кожен з нас потрапляє в царство привидів залишилося досі. Саме тому ця локація і пісня "Розовый фламинго" так красиво склалися в моїй голові в одну картинку
говорить співачка.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
18-07-2019, 00:59
0
884