Великі японські каршерінговие сервіси Orix, Times24 Co. і NTT Docomo дуже здивувалися, коли, перевіривши записи в пересування клієнтів, дізналися, що багато хто з них орендують авто, але нікуди на ньому НЕ їдуть.
Про це повідомляють
Autu24.
Щоб з'ясувати причину такої дивної поведінки, компанії вирішили провести опитування серед користувачів.
В результаті виявилося, що японці з задоволенням вживають каршерінговие автомобілі в якості невеликого особистого простору. Так, один з клієнтів розповів, що орендував автомобіль, щоб подрімати в салоні. Інший використовував транспортний засіб, щоб попрацювати в спокійній обстановці. Третій тимчасово зберігав в машині сумки, а четвертий, купив в невеликому магазині їжу, не зможу знайти місце для обіду, тому взяв авто на прокат, щоб поїсти в ньому.
Крім того, деякі користувачі арендовали автомобіль, щоб зарядити свої гаджети, поговорити по мобільному телефону, подивитися телевізор, записати реп або зробити мейк-ап.
В цілому, за даними компаній, орендує автомобіль, але не користується ним як засіб пересування приблизно кожен 8-й японський клієнт сервісів каршерінг.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
10-07-2019, 01:38
0
1 279