Вчені виявили в Єгипті текст найдавнішої пісні про кохання

Чеські археологи виявили в саркофазі єгипетського жерця Інті папірус з піснею про кохання.

Про це повідомляє "Дзеркало тижня".

"Гробниця розташовується на території некрополя фараонів і знаті в Абусирі в околицях древнього Мемфіса. Сам Інті жив у період Стародавнього царства, на рубежі XIX і XVIII століть до нашої ери", - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що знахідка примітна ще й тим, що, судячи з текстів, викарбуваних на стінах усипальні, жрець був досить жорсткою людиною, далекою від сентиментальності. Археологи розшифрували текст пісні та переклали його. Пісня розповідає про кохання юнака на ім'я Яса до дівчини, ім'я якої не називається. Хлопець зізнавався, що був зачарований красою своєї обраниці.

Дослідники зазначають, що знахідка унікальна тим, що раніше вважалося, що стародавні єгиптяни складали лише релігійні тексти. Цікаво також те, що пісня про любов була знайдена в саркофазі служителя культу.

6-07-2019, 23:42

На Буковині в пологовий підкинули немовля
Хлопчикові від народження всього 12 годин
Штрафи за євробляхи будуть відчутними: назвали цифри
Мінінфраструктури підтримує відстрочку штрафів ще на три місяці
«На коліна, чула?»: у Чернівцях підлітки влаштували цькування школярки – відео
Група з 10-15 підлітків погрожувала школярці фізичною розправою, оточивши її та притиснувши до стіни

Як за сто дулярів стати знаменітим. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня – у блозі Олександра Мостіпаки
Нещасні бабці чи перекупники? Чому нас обманюють на стихійних точках в Чернівцях
Днями вранці в центрі міста мала змогу спостерігати за майстринями перевтілення
Чому Чернівецька ОДА досі без голови: думка
Чернівецька область залишилась однією з небагатьох в Україні, яка через три місяці після обрання Зеленського президентом залишається зі "старим" керівництвом ОДА
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Якісні лабораторні аналізи стали ще доступніші в Чернівцях (на правах реклами)

Лабораторія "МедЛаб" рада повідомити, що в Чернівцях для зручності жителів міста відкрито нове відділення для забору біологічного матеріалу, яке знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 226.
«ARX» – страхова фортеця України (новини компанії)

Компанія "AXA Страхування" – лідер страхового ринку України – змінила назву на "Страхова компанія "ARX". У свою чергу, компанія "AXA Страхування Життя" працює під брендом "ARX Life".
Схуднути так, щоб зайві кілограми не повернулися (на правах реклами)

Чернівецький психолог допомагає своїм клієнтам позбутися зайвої ваги та утримувати бажану форму за допомогою унікальної програми.
Впевненість на мільйон (новини компанії)

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.