До департаменту ЖКГ надійшло майже три тисячі звернень від чернівчан

новини
1 586
0
Майже 3 тисяч звернень (2938) надійшло за 10 місяців до департаменту житлово-комунального господарства міської ради. Це на 510 звернень більше, ніж торік. З них 5,3% становили скарги. На особистому прийомі у керівників департаменту побували 114 осіб.
Найбільша кількість звернень надійшла з питань поліпшення житлових умов, приватизації житла – 657, санітарного стану, благоустрою, ремонту доріг – 584, опалення (встановлення індивідуального опалення) – 524, водопостачання – 179.
Зменшилася кількість скарг, звернень від інвалідів, ветеранів праці, чорнобильців, багатодітних родин. Менше стало надходити звернень з питань роботи пасажирського транспорту, екологічної безпеки.
Кількість письмових звернень щодо проблем водозабезпечення зменшилася з 235 у 2007 до 154 у 2008 році, тобто на 35%. Водночас значно зросла кількість усних звернень з цього приводу до Громадської приймальні міської ради. За 10 місяців цього року надійшло 482 таких усних звернення. Про це повідомив прес-центр міської ради.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують