Авто | Нерухомість |
Одна із зірок Чумацького шляху може бути прибульцем з іншої галактики

Одна з зірок сузір’я Великий Ківш може бути міжгалактичним прибульцем, — вважають вчені. Її незвичний хімічний склад не схожий на жодну з зірок у всьому Чумацькому Шляху. Однак, він притаманний для тих, з яких складаються сусідні карликові галактики.

Підозри вчених викликала зірка під назвою J1124+4535. На їхню думку, вона походить з карликової галактики, яка багато років тому зіштовхнулася з нашою. Згідно з цією теорією, та менша галактика припинила своє існування. А підозріла зірка знайшла собі нове місце в нашому космічному "районі".

Зірку J1124+4535 вперше відкрили у сузір’ї Велика Ведмедиця у 2015 році за допомогою телескопа LAMOST у Китаї. Перші знімки високої роздільної здатності зробив японський телескоп у 2017-му. Спектральний аналіз зірки виявив, що у її складі дуже мало металів, таких як магній.

Однак, вона виявилася на подив багатою на такий важкий елемент, як європій. І такий хімічний склад виділяє зірку з-поміж інших у Чумацькому шляху. Хімічний склад зірок аналогічний тому, який був притаманний газопиловим хмарам, з яких вони утворилися. Тому сусідні зірки зазвичай мають однаковий набір складників. Коли ж їхній вміст відрізняється від сусідів, вчені починають шукати інші місця в космосі, де вони могли б народитися.

Автор: Юлія Леськова

16-05-2019, 00:15

Скільки нових випадків коронавірусу виявили на Буковині за добу
Загальна кількість виявлених на Буковині ковід-випадків від початку епідемії 43583
Перший пішов: Зеленський звільнив голову РДА у Чернівецькій області
Президент звільнив Богдана Олійника з посади голови Кельменецької РДА
Скільки людей  на Буковині померли від коронавірусу за минулу добу

Загалом протягом 19 січня на Буковині зафіксували 198 нових випадків зараження

Веселитися українці люблять!
Ми успішно подолали наш "український рамадан – від Романа до Йордана"
«Всі продалися»
"Всі під кимось ходять", – таке почула днями від чернівецького таксиста
Нишком хворіємо
Щодня на сайті облдержадміністрації подають інформацію про кількість нових випадків захворювання на коронавірус
«Smart Centre» у Чернівцях – круті і надійні авто з Америки за доступною ціною!*

У Чернівцях надійним продавцем авто із Америки та Кореї є Smart Centre.
Система «розумний будинок» від «Thermo House» у Чернівцях економить до 50% вашого бюджету!*

Будівельна компанія "Thermo House" вже понад 3 роки встановлює в Чернівцях розумні інженерні системи.
П’ять хвилин – і страва готова! З домашнім напівфабрикатам «Смачно» у Чернівцях готувати обід чи вечерю легко!*

Нещодавно у Чернівцях відкрився спеціалізований магазин із домашніми напівфабрикатами "Смачно".
Рак легень: діємо на випередження. Лабораторія «МедЛаб» проводить діагностику*

Всеукраїнська мережа лабораторій "МедЛаб" проводить дослідження для діагностики легеневого раку
Як бренд весільних суконь із Чернівців «Vladiyan Royal Dresses» став всесвітньовідомим і популярним?*

Який шлях потрібно пройти, щоб стати відомим брендом і як не зупинитися на півшляху до успіху розповіли власники компанії Vladiyan Royal Dresses – подружжя Людмила та Юрій ВЛАДІЯН
Ритейл проти коронавірусу: українські лікарні отримали від «АТБ» сотню найновіших кисневих концентраторів*

Корпорація "АТБ" разом із Благодійним фондом "АТБ" закупили та передали обласним, міським і районним лікарням 100 таких апаратів.
Як захистити дітей від наркотичної, алкогольної або ігрової залежності? Відповідь фахівців «Програми 15» міста Чернівці!*

Наркотичну залежність, алкогольну, ігрову, харчову завжди легше попередити, ніж лікувати.