RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

"ЧЕСНО": Президентську компанію Зеленського фінансували приватні особи і партія

Рух "ЧЕСНО" проаналізував витрати обраного президента України Володимира Зеленського на передвиборчу агітацію в першому турі виборів.

Про це йдеться у публікації Руху.



Аналіз базувався на даних його остаточного фінансового звіту.

Виборчий фонд Володимира Зеленського поповнювався з різних джерел: внески фізичних осіб - 71,7 мільйонів та від партії "Слуга Народа" - 65,9 мільйонів, власні кошти кандидата - 11,7 мільйонів, внески юридичних осіб - 7,1 мільйонів.

З-поміж 5 донорів, які зробили найбільші внески до фонду Зеленського - компанії ТОВ "Агроче Плюс" та ТОВ "Інтеренерготрейд", які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень. Обидва бізнеси зареєстровані у Черкаській області та займаються оптовою торгівлею: перша - зерном, друга - паливом.

Серед приватних внескодавців, які профінансували виборчу кампанію - колеги Зеленського по "95 кварталу", члени Команди Зеленського, колишні нардепи.

Близько 107 мільйонів (75% коштів) із виборчого фонду Зеленського пішло на транслювання реклами на ТБ. Володимир Зеленський замовляв телерекламу на більшості національних телеканалів: ICTV - на 19 мільйонів, "СТБ" та "1+1" - по 17 мільйонів, ТРК "Україна" - 16,6 мільйонів, "ІНТЕР" - 13,7 мільйонів, "Новий Канал" - 10,5 мільйонів.

22,5 мільйонів (16% фонду) переможець президентських виборів витратив розміщення реклами на зовнішніх носіях. Ці кошти отримала одна компанія - ТОВ "Концепт Медіа".
Редактор: Юрій Коверзнєв
1-05-2019, 21:50
Коментарів 0 Переглядів 916


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.