Рух "ЧЕСНО" проаналізував витрати обраного президента України Володимира Зеленського на передвиборчу агітацію в першому турі виборів.
Про це йдеться у публікації Руху.
Аналіз базувався на даних його остаточного фінансового звіту.
Виборчий фонд Володимира Зеленського поповнювався з різних джерел: внески фізичних осіб - 71,7 мільйонів та від партії "Слуга Народа" - 65,9 мільйонів, власні кошти кандидата - 11,7 мільйонів, внески юридичних осіб - 7,1 мільйонів.
З-поміж 5 донорів, які зробили найбільші внески до фонду Зеленського - компанії ТОВ "Агроче Плюс" та ТОВ "Інтеренерготрейд", які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень. Обидва бізнеси зареєстровані у Черкаській області та займаються оптовою торгівлею: перша - зерном, друга - паливом.
Серед приватних внескодавців, які профінансували виборчу кампанію - колеги Зеленського по "95 кварталу", члени Команди Зеленського, колишні нардепи.
Близько 107 мільйонів (75% коштів) із виборчого фонду Зеленського пішло на транслювання реклами на ТБ. Володимир Зеленський замовляв телерекламу на більшості національних телеканалів: ICTV - на 19 мільйонів, "СТБ" та "1+1" - по 17 мільйонів, ТРК "Україна" - 16,6 мільйонів, "ІНТЕР" - 13,7 мільйонів, "Новий Канал" - 10,5 мільйонів.
22,5 мільйонів (16% фонду) переможець президентських виборів витратив розміщення реклами на зовнішніх носіях. Ці кошти отримала одна компанія - ТОВ "Концепт Медіа".
1-05-2019, 21:50
0
904