В Україні зобов'язали огороджувати залізничні колії

новини / Новини України
1 128
0
В Україні зобов'язали огороджувати залізничні колії

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства ввело нові норми, які покликані підвищити безпеку людей біля залізничних колій.

Про це написав заступник голови Мінрегіонбуду Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook.



Зокрема, в новому ДБН "Споруди транспорту. Залізничні колії 1520 мм. Норми проектування" введено обов'язкове облаштування спеціальних огорож для недопущення виходу на шляху сторонніх людей.

"Місця, які безпосередньо прилягають до шляхів швидкісних поїздів, дуже небезпечні. Тільки на Південно-Західній залізниці в 2018 році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них - якраз через перетин людьми шляхів в непризначених для цього місцях", - написав він.

"Щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій і мінімізувати кількість нещасних випадків і аварій, ми ввели проектування огороджувальних парканів або лісонасаджень, які не дозволять потрапляти в небезпечні ділянки швидкісного руху поїздів", - зазначив заступник міністра.

За підрахунками експертів, це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях.

В Україні зобов'язали огороджувати залізничні колії


Згідно з цією нормою, для недопущення виходу на колії на ділянках організації швидкісного руху поїздів в усіх випадках слід встановлювати огороджувальні паркани або ділянки лісів у вигляді лісосмуг.

Причому, якщо це будуть огороджувальні лісонасадження, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту.

У місцях їх розривів повинні встановлюватися механічні огорожі.

Виняток становлять природні і штучні перешкоди для виходу на шляху. Наприклад, водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі та інше.

Повідомляється, що новий ДБН поширюється на:

проектування і будівництво залізниць колії 1520 мм зі звичайним рухом поїздів і прискореним рухом пасажирських та приміських поїздів, нових залізничних ліній, додаткових головних колій, під'їзних шляхів;

реконструкцію та капремонт існуючих ліній, окремих споруд і пристроїв загальної мережі залізниць України;

проектування і будівництво залізничних ліній зі швидкісним рухом пасажирських поїздів.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Чи буде ще бабине літо: синоптикиня розповіла про погоду на Буковині
21 226
Отруйні двійники: що потрібно знати під час збору опеньок
21 197
У Центральній лікарні Чернівців нове призначення: хто замінив Куріцина
20 231
У Чернівцях раптово померла молода працівниця центру підвищення кваліфікації
17 985
“Розваги” на цвинтарі: у селі на Буковині підлітки поглумилися над могилами
11 153
В Чернівцях повністю обмежать рух транспорту на перехресті двох завантажених вулиць
6 578
Сьогодні у Чернівцях прощаються із дружиною загиблого воїна Анжелою Бараніцькою
6 096
26 тисяч євро за двох: у Чернівцях затримали священника УПЦ МП, який хотів незаконно переправити чоловіків за кордон
5 386
"Яка краса!": відома синоптикиня поділилася враженнями від відвідин Чернівців - фото
5 222
У Чернівцях починають опалювальний сезон: куди спершу подадуть тепло
5 108


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.