RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » У Вінниці почали виготовляти власні тролейбуси

У Вінниці почали виготовляти власні тролейбуси


В цьому році у Вінницькій транспортній компанії почали збирати тролейбуси.

З майстрами тролейбусного депо під час виїзної наради 11 квітня спілкувався міський голова Сергій Моргунов, повідомляє УНІАН.



Це пілотний проект для міста. У 2019-му колектив "ВТК" планує зробити чотири таких тролейбуси. Перший – мають завершити уже до кінця квітня.

Наразі в першому тролейбусі уже завершені роботи по облаштуванню електропроводки та пневматичної і гідравлічної мереж. Проводяться роботи з тестування програмного забезпечення бортового комп’ютера тролейбуса та монтують інформаційні системи.

"Цей тролейбус обладнаний системою управління українського виробництва. Він відрізняється від інших. Тролейбус тюнінгований і схожий за дизайном на наші трамваї "VinWay". На ньому ми встановили головки струмоприймачів, які сьогодні вже пройшли обкатку на інших тролейбусах і себе досить добре зарекомендували. Встановлена інформсистема нашого вінницького виробника. На цьому тролейбусі є автономний хід до 5 км. Це дає змогу у випадку обриву контактної мережі, чи якійсь іншій несправності, об’їхати проблемну ділянку чи заїхати в депо без напруги 600 Вт. Салон стандартний, розрахований на 33 посадочних місця, з низькою підлогою. Тож якщо не має бордюру – водій зможе нахилити салон, щоб пасажири в нього зайшли", – каже генеральний директор КП "Вінницька транспортна компанія" Михайло Луценко.

Завдяки використанню нового сучасного двигуна цей тролейбус значно більш енергоощадний у порівнянні з машинами попередніх поколінь ЗіУ-9 – він використовуватиме на 30 % менше електроенергії.

Наразі майстри депо випробовують в експлуатації головки струмоприймачів, які планують встановити на нових тролейбусах. Розповідають, що вони значно кращі для рухомого складу – за два тижні тестової експлуатації жодного разу не доводилось їх ремонтувати. Також вони не псують контактної мережі.

"Ви уже знаєте, що ми зробили десять трамваїв власного виробництва "VinWay". Якщо говорити про тролейбусний парк, то тільки у 2014 році в нас було закуплено 40 нових тролейбусів "Богдан", а всі решта 129 одиниць ЗіУ-9 – ми відновили по програмі капітально-відновлювального ремонту. В будь-якому випадку цей ремонт дозволить використовувати ці транспортні засоби 5-7 років, і потім необхідно повторно проводити капремонт. Ми прийняли рішення, що необхідно це питання вирішувати збалансовано для того, щоб утримувати і оновлювати тролейбусний парк. Це достатньо дороговартісний проект. На принципі закупівлі кузова першої комплектації у білоруських партнерів ми фактично зробили новий вінницький тролейбус з українським обладнанням, системою управління та з відповідним дизайном. В деякій мірі він подібний до нашого трамваю. Я думаю, що ми будемо продовжувати цю роботу, коли тролейбус пройде всі випробування", - зазначив міський голова Сергій Моргунов.

За його словами, тролейбус планують випустити на лінію вже у травні. Загалом у планах на цей рік виготовити чотири тролейбуси.

"Ми маємо підрахувати і оптимізувати витрати, вони однозначно мають бути меншими, ніж купити новий тролейбус у будь-якого виробника на українському ринку. Ми розуміємо, що окрім виготовлення тролейбуса – ми ще й створюємо додаткові робочі місця. Якщо поступово будемо переходити на такі тролейбуси, то за рік нам вдасться зекономити 100 тис. грн на кожній одиниці", – додав Сергій Моргунов. Також міський голова зазначив, що після того, як тролейбус вийде на лінію, буде оголошено конкурс на назву, так як це було з трамваями "VinWay".

У Вінниці почали виготовляти власні тролейбуси

У Вінниці почали виготовляти власні тролейбуси


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
11-04-2019, 16:46
Коментарів 0 Переглядів 1 292


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.