Єврокомісія незадоволена бездіяльністю Google у боротьбі з фейками напередодні виборів

новини / Новини України
914
0
Єврокомісія незадоволена бездіяльністю Google у боротьбі з фейками напередодні виборів


Європейська комісія вважає, що компанія Google не вживає жодних дій у боротьбі з дезінформацією напередодні виборів до Європейського парламенту, запланованих на травень.

У листі американському інтернет-гігантові від 11 березня, підписаному чотирма європейськими комісарами йдеться, що якість інформації, наданої Європейською комісією, "ясно показує, що існує термінова необхідність в подальших діях", – повідомляє "Радіо Свобода", пише zik.ua.



Єврокомісія повідомляє, що "в останньому звіті від Google є мало або взагалі немає інформації про реальні результати, досягнуті завдяки реалізації відповідних заходів і відсутні критерії, що дозволяють відслідковувати і вимірювати прогрес". Також Єврокомісія вважає, що дані в звітах Google "не завжди видаються актуальними".

Лист від 11 березня, з яким мало можливість ознайомитись Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода (RFE/RL) підписаний комісаром з питань безпеки Юліаном Кінгом, комісаром з цифрової економіки Марією Габріель, комісаром з єдиного цифрового ринку Андрусом Ансіпом та комісаром з питань юстиції Вірою Журовою, запрошує Google на круглий стіл в Брюсселі 19 березня, щоб "обговорити подальші кроки з покращення звітності".

Марія Ґабріель та Джуліан Кінґ у штаб-квартирі Європейської комісії в Брюсселі, 29 січня 2019 року

"Дата європейських виборів стрімко наближається, і політична кампанія в державах-членах ЄС ось-ось розпочнеться. Тому ми закликаємо Google надати в наступному звіті повні і відповідні показники ефективності", – йдеться в листі.

У жовтні компанія Google, а також Twitter і Facebook підписали кодекс правил, встановлених Брюсселем для боротьби з дезінформацією в Інтернеті напередодні виборів 23-26 травня, після численних повідомлень про втручання до і під час виборів в державах-членах ЄС і в інших країнах.

Три веб-гіганти зобов’язалися надавати Європейській комісії щомісячні звіти з січня до травня 2019 року про те, як вони контролюють розміщення реклами, застосовувати інструменти прозорості для політичної та тематичної реклами та впроваджувати на практиці політику, "покликану зміцнити цілісність їхніх послуг, в тому числі за рахунок закриття підроблених облікових записів і виявлення автоматичних ботів".

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм