Навколо британського модного будинку Burberry, для якого в рекламі знялася модель Наомі Кемпбелл, розгорівся неабиякий скандал.
Модний дім був змушений вибачитися після того, як показав у Лондоні худі (толстовку з капюшоном. – Ред.), шнурки якого зав'язані вузлом, що нагадує вузол шибеника – зашморг. Критики побачили в одязі натяк на самогубство і відсилання до практики лінчування, пише CNN.
Новомодну худі показали в рамках лондонського тижня моди. Показ був присвячений молодим людям, їх "голосу" і надіям – так охарактеризував свою колекцію креативний директор Burberry Ріккардо Тіші. Після показу модель Ліз Кеннеді, яка брала участь в ньому, розкритикувала Burberry в своєму мікроблозі.
"Самогубство – це не мода", – написала модель. "Ріккардо Тіші і люди з Burberry, я не розумію, як ви могли випустити на подіум лук з петлею шибеника, що звисає з шиї", – додала Кеннеді.
Модель також повідомила, що в її родині був випадок самогубства.
"Давайте не будемо забувати і про жахливу історію лінчування", – пише вона.
Кеннеді додала, що намагалася поговорити з організаторами під час показу, але до неї не дослухалися, попросивши написати лист.
Після публікації поста моделі, виконавчий директор Burberry Марко Гобетті вибачився перед нею і всіма, кого могло образити рішення модельєрів. Незабаром вибачився і Ріккардо Тіші, додавши, що на таке рішення його надихнула морська тематика, а про самогубство і лінчування він не думав. Гобетті заявив, що компанія постарається отримати уроки з цієї ситуації.
21-02-2019, 00:50
0
1 925