Споживачі у разі незадовільної якості послуг з постачання електричної енергії мають подати письмову скаргу до електророзподільчої компанії.
Про це зазначила у Facebook голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Оксана Кривенко.
"Що робити, якщо у споживача незадовільна якість електроенергії? Необхідно подати письмову скаргу електрозподільчій компанії", - йдеться у повідомленні.
За словами Кривенко, скарга розглядається протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювань – протягом 30 днів. У разі недотримання зазначених строків компанія надає компенсацію.
Якщо компанія відхиляє скаргу споживача, вона має надати документи, які підтверджують його вину або результати вимірювання (протягом не менше 7 днів), що підтверджують дотримання параметрів показників якості електричної енергії.
У разі незгоди з результатами розгляду скарги споживач може звернутися до НКРЕКП.
"Компанія усуває причини незадовільної якості: у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу; у строк 180 днів - у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі", - розповіла голова НКРЕКП.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
30-01-2019, 12:06
0
1 522