Вчені винайшли простий трюк для кращого запам'ятовування

Бельгійські вчені з університету Ватерлоо винайшли простий спосіб, за допомогою якого можна просто запам'ятати необхідну інформацію.

Результати дослідження наукові співробітники опублікували в медичному журналі Current Directions in Psychological Science.

Трюк назвали "ефектом замальовки" – вам потрібно намалювати те, що хочете запам'ятати. Таким чином дані краще відкладуться в пам'яті, ніж якщо ви спробуєте їх візуалізувати або записати.

Вчені провели експеримент: вони просили учасників прочитати список з 30 слів вголос в установленому порядку для перевірки збереження пам'яті. А потім повторили той же експеримент, попросивши спершу замалювати елементи. В результаті в другому випадку всі учасники експерименту показали найкращі результати.

У другій частині дослідження учасникам давали 60 секунд, щоб ті намалювали слова "спора" або "ізотоп". Результат виявився тим же, що і в першому випадку: малювання допомогло краще запам'ятати слова.

Експерти вважають, що малюнок "заохочує плавну інтеграцію складного, моторного і графічного компонентів пам'яті". Щоб перетворити слово на малюнок, необхідно прояснити його семантичне значення, потім задіяти ділянку мозку, що відповідає за моторику, і візуально оцінити отриманий результат.

Керівник дослідження Миру Фернандес повідомила, що спосіб, при якому інформацію потрібно записувати, який вважався раніше кращим, показав свою неефективність. "Створення малюнків з інформацією є здійсненним і набагато ефективнішою стратегією", – вважає дослідник.

21-01-2019, 00:40
Коментарів 0 Переглядів 1 115

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Якої перемоги ми очікуємо? Блог Ярослава Волощука
Всі ми щиро прагнемо перемоги, але якої саме – це далеко не риторичне запитання
«Не знаю, кому платити». Блог Надії Будної
Уже два місяці я не плачу за газ

Води було так багато, що вона аж вихлюпнулася на тротуар

Чому не можна легковажити їхнім носінням і як обрати справді хороші та стильні окуляри, нам розповіли в мережі оптик Cristals Optic, яка ще в травні відкрила свої двері для чернівчан.

Якщо ви помітили, що дитина по-особливому сприймає цей світ, має багату уяву й хороший смак, відчуття стилю, а також їй подобається малювати чи креслити, запишіть її у художню школу.

Каміни та печі найперше вражають тим, що це справді економічно вигідний варіант опалення.

Підписавши декларацію з сімейним лікарем у "Центрі сімейної медицини "DANKO" ви отримаєте пакет безкоштовних послуг

"ВСТ Автодрайв" – сучасна автошкола, яка вже не перший рік здійснює фахову підготовку водіїв усіх категорій та є однією із кращих у Чернівецькій області.

На що звертати увагу, обираючи вироби для дому та на які матеріали варто орієнтуватися, ми розпитали у магазині "Затишок вдома", що в ТЦ "Головний".
• Теги