Що вбиває чоловіків частіше ніж жінок?

Журнал Bioscience Reports опублікував дані, отримані американськими дослідниками з Університету Огасти.

Згідно з цими даними, чоловіки вкрай вразливі перед клітинним стресом, який частіше викликає у них серцеві напади та інсульти, пише ukrhealth.net.

Після серії експериментів з щурами, вчені виявили, що в організмі самок цих тварин, які страждали від високого тиску, вироблялося більше молекул, які допомагають розширювати судини. У самців, навпаки, таких молекул було занадто мало.

Мова, зокрема, йде про речовину BH4, що виконує роль "помічника" ферментів, що виробляють молекули моноокісу азоту. За словами вчених, моноокіс азоту "командує" різними процесами в організмі, включаючи механізми розширення і звуження судин, а також старіння. Досліди, які раніше проводилися свідчили про те, що в тих випадках, коли в організм введено велику кількість речовин з сполуками азоту, старіння тіла сповільнювався, а тривалість життя, відповідно, збільшувалася.

На жаль, чоловічий організм, як випливає з даної роботи, виробляє в порівнянні з жіночим набагато менше ферментів, пов’язаних зі складанням важливих для судин молекул моноокісу азоту. Дослідники змогли з’ясувати, що здатність чоловічого організму виробляти рятівні для нього субстанції залежала від того, як багато в ньому було оксидантів. Якщо їх кількість була більшою, це активувало вироблення молекул, які гальмували утворення моноокісу азоту. Але в умовах експерименту додавання антиоксиданту в воду, яку пили самці, допомагало виправити це і добитися вироблення азотистих з’єднань, які покращують стан судин і знижують у результаті тиск.

Чому це відбувається саме так, вчені поки не знають.

13-01-2019, 01:36

Дві початкові школи в Чернівцях закрили на 10-денний карантин через ГРВІ
У двох школах Чернівців кількість хворих учнів перевищила 20 відсотків
Снігова негода: Чернівці залишились без солі для посипання доріг
У комунального підприємства "МіськШЕП" закінчилась сіль для посипання ожеледиці на дорогах Чернівців
СБУ затримала російського журналіста, який три роки розганяв «зраду» на Буковині та Закарпатті
Щоб налагодити "потрібні" зв'язки, чоловік здійснював поїздки до Чернівецької та Закарпатської областей
«Володькова погода» і тєнь генсеків. Блог Мостіпаки
Огляд головних політичних подій 2018 року – в блозі Олександра Мостіпаки
"Спокуса" зробить ваш інтим яскравішим (на правах реклами)

Парфуми з феромонами, ароматичні олійки для масажу, різноманітні секс-іграшки – далеко не весь перелік речей, які зможуть зробити ваше інтимне життя значно яскравішим
Привітання з новорічними святами начальника Чернівецького обласного управління Ощадбанку Руслана Запаранюка (прес-реліз)[/center]
У новий рік ми вступаємо у прекрасному настрої, з добрими побажаннями та світлими почуттями. Тримайте їх у своїй душі, у своєму серці кожного дня наступного року, і життя обов’язково віддячить вам за доброту
Корал Тревел Еліт Сервіс: перший рік на чернівецькому ринку елітних туристичних послуг (на правах реклами)

Основна мета створення елітного турагентства – індивідуальний підхід до вимогливих клієнтів, яких цікавлять нестандартні тури, складні маршрути, більш повний набір супутніх послуг
Чернівецький юридичний інститут та коледж НУ"ОЮА" запрошують абітурієнтів на навчання (на правах реклами)

15 грудня 2018 року Чернівецький юридичний інститут та коледж Національного університету "Одеська юридична академія" вкотре відчинив двері для своїх абітурієнтів, які бажають дізнатися про вищий навчальний заклад та здобути якісну освіту в ЧЮІ та ЧЮК НУ "ОЮА"
STEM-школа INVENTOR – школа для сучасних дітей (на правах реклами)

Помічаєте потенціал у своїй дитині, проте не знаєте де і як його розвинути? Шукаєте русло, в яке направити кмітливість допитливої непосиди? Довірте цю справу центру дитячого розвитку INVENTOR!