Вчені знайшли причину куріння та алкоголізму

Британські дослідники з Університету Ворика виявили зміни у головному мозку людини, які впливають на схильність людини до шкідливих звичок, зокрема до куріння чи алкоголізму.

З результатами дослідження можна ознайомитися на сайті eLIFE, передає 24 канал.

Виявилося, що причини схильності до куріння та алкоголю ховаються в орбітофронтальній корі.

Орбітофронтальна кора – що це?

Це ділянка префронтальної кори головного мозку, яка бере участь у прийнятті рішень.
Вчені вважають, що орбітофронтальна кора – це показник, який характеризує структуру нейронних зв'язків, що зі свого боку сприяє формуванню шкідливих звичок.

У дослідженні взяли участь 831 людина, під час якого вчені проаналізували анатомічну і функціональну структуру нейронних зв'язків в головному мозку людини. Отримані результати порівняли з даними іншого дослідження, у якому взяли участь понад тисячу осіб.

Експеримент показав, що у курців спостерігається низька функціональна зв'язність в латеральній орбітофронтальній корі. Така особливість пов’язана з імпульсивною поведінкою.

Для людей, які страждають на алкоголізм, характерна висока функціональна зв'язність медіальної орбітофронтальної кори, яка пов'язана з системою винагороди.

Результати дослідження допоможуть у розробці нових способів подолання залежностей.

11-01-2019, 01:15

Як виграти у лотерею: буковинці почали здобувати мільйонні суми
Лише за останній місяць щонайменше троє жителів Чернівецької області стали щасливими володарями великих грошових призів від державної лотереї
Рейтинг вартості проїзду у громадському транспорті: на якому місці опинилась Буковина
Чернівецька області потрапила на 10-ту позицію в рейтингу щодо цін на проїзд у громадському транспорті
Коли у Чернівцях святитимуть воду на Водохреще
Оприлюднили розклад освячення води у центральних храмах міста
Божественні зємлєройки. Блог Мостіпаки
Огляд головних політичних подій 2018 року – в блозі Олександра Мостіпаки
"Спокуса" зробить ваш інтим яскравішим (на правах реклами)

Парфуми з феромонами, ароматичні олійки для масажу, різноманітні секс-іграшки – далеко не весь перелік речей, які зможуть зробити ваше інтимне життя значно яскравішим
Привітання з новорічними святами начальника Чернівецького обласного управління Ощадбанку Руслана Запаранюка (прес-реліз)[/center]
У новий рік ми вступаємо у прекрасному настрої, з добрими побажаннями та світлими почуттями. Тримайте їх у своїй душі, у своєму серці кожного дня наступного року, і життя обов’язково віддячить вам за доброту
Корал Тревел Еліт Сервіс: перший рік на чернівецькому ринку елітних туристичних послуг (на правах реклами)

Основна мета створення елітного турагентства – індивідуальний підхід до вимогливих клієнтів, яких цікавлять нестандартні тури, складні маршрути, більш повний набір супутніх послуг
Чернівецький юридичний інститут та коледж НУ"ОЮА" запрошують абітурієнтів на навчання (на правах реклами)

15 грудня 2018 року Чернівецький юридичний інститут та коледж Національного університету "Одеська юридична академія" вкотре відчинив двері для своїх абітурієнтів, які бажають дізнатися про вищий навчальний заклад та здобути якісну освіту в ЧЮІ та ЧЮК НУ "ОЮА"
STEM-школа INVENTOR – школа для сучасних дітей (на правах реклами)

Помічаєте потенціал у своїй дитині, проте не знаєте де і як його розвинути? Шукаєте русло, в яке направити кмітливість допитливої непосиди? Довірте цю справу центру дитячого розвитку INVENTOR!