Більшість чернівчан задоволені якістю муніципальних послуг

новини
1 758
0
67,8% чернівчан задовільно оцінили рівень муніципальних послуг у Чернівцях. 32% виставили незадовільну оцінку. У переліку труднощів, з якими найчастіше стикаються громадяни в процесі отримання послуг, - необхідність надання великої кількості довідок та інших документів для вирішення проблемних питань (22,8%), несвоєчасність отримання відповідей (31,8%).
18,2% учасників анкетування пропонують міським службам оперативніше реагувати на звернення громадян, 45,5% - зменшити кількість документів, що вимагаються для вирішення проблемних питань.
Як повідомляє прес-центр міської ради, кількість скарг мешканців на якість послуг водопостачання та водовідведення зменшилася у першому півріччі цього року на 2%, не виконується у запланованих показниках програми модернізації та заміни ліфтів, капітального ремонту внутрішньобудинкових та дворових інженерних мереж.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують