67,8% чернівчан задовільно оцінили рівень муніципальних послуг у Чернівцях. 32% виставили незадовільну оцінку. У переліку труднощів, з якими найчастіше стикаються громадяни в процесі отримання послуг, - необхідність надання великої кількості довідок та інших документів для вирішення проблемних питань (22,8%), несвоєчасність отримання відповідей (31,8%).
18,2% учасників анкетування пропонують міським службам оперативніше реагувати на звернення громадян, 45,5% - зменшити кількість документів, що вимагаються для вирішення проблемних питань.
Як повідомляє прес-центр міської ради, кількість скарг мешканців на якість послуг водопостачання та водовідведення зменшилася у першому півріччі цього року на 2%, не виконується у запланованих показниках програми модернізації та заміни ліфтів, капітального ремонту внутрішньобудинкових та дворових інженерних мереж.
9-09-2008, 09:54
0
1 749