Більшість чернівчан задоволені якістю муніципальних послуг

новини
1 800
0
67,8% чернівчан задовільно оцінили рівень муніципальних послуг у Чернівцях. 32% виставили незадовільну оцінку. У переліку труднощів, з якими найчастіше стикаються громадяни в процесі отримання послуг, - необхідність надання великої кількості довідок та інших документів для вирішення проблемних питань (22,8%), несвоєчасність отримання відповідей (31,8%).
18,2% учасників анкетування пропонують міським службам оперативніше реагувати на звернення громадян, 45,5% - зменшити кількість документів, що вимагаються для вирішення проблемних питань.
Як повідомляє прес-центр міської ради, кількість скарг мешканців на якість послуг водопостачання та водовідведення зменшилася у першому півріччі цього року на 2%, не виконується у запланованих показниках програми модернізації та заміни ліфтів, капітального ремонту внутрішньобудинкових та дворових інженерних мереж.

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.