Які іграшки не варто купувати дитині

новини / Життя
1 655
0
Які іграшки не варто купувати дитині

При виборі ляльок для дитини перевагу слід надавати таким, які схожі на дитину – із дитячим обличчям, пропорційним тулубом тощо, і лише якщо дитина дуже бажає отримати ляльку Барбі або Монстер Хай, купувати такі іграшки.

Таку думку висловила голова правління Асоціації працівників дошкільної освіти Ніна Омельяненко, пише УНН.



"Науковці говорять, що іграшка (лялька) для дітей має бути схожою на дитину – обличчя, пропорційне тіло, пропорційний тулуб, ноги, руки й так далі", - зазначила експерт.

За її словами, втім широка пропозиція "специфічних" ляльок – типу Барбі або Монстрів Хай – формує у дітей попит на такі забавки. На думку Н.Омеляненко, купувати такі іграшки, за умови, що дитина дуже хоче отримати їх у подарунок, можна, але перевагу надавати тим іграшкам, які б відповідали віку дитини.

"Перевагу слід надавати тим іграшкам, і тим лялькам, які відповідають віку дитини. Щоб це була, дійсно, дитяча іграшка", - підкреслила експерт.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.