У США обсяги інтернет-продажів у Чорну п'ятницю досягли 6,22 мільярда доларів, що на 23,6% більше, ніж рік тому, повідомляє телеканал CNBC з посиланням на дані Adobe Analytics.
Adobe Analytics відстежує трансакції для 80 зі 100 найбільших інтернет-магазинів у США, таких як Walmart і Amazon. Розміри прибутку вдалося встановити в зв'язку з тим, що багато роздрібних торговців почали великі продажі за кілька днів до вихідних.
Дані свідчать про те, що у 2018 році 33,5% від усієї виручки або близько 2 млрд доларів було отримано, завдяки здійсненню американцями покупок прямо з мобільних пристроїв.
"Ритейлери виконали велику роботу, щоб використання їх веб-сайтів було більш зручним для клієнтів, у результаті майже на 10% більше користувачів було залучено до розпродажів у Чорну п'ятницю цього року, ніж минулого", - прокоментував ситуацію представник Adobe Тейлор Шрайнер.
Як наголошується, цього року за допомогою смартфонів стали більше купувати побутову техніку, меблі та громіздку електроніку. У середньому покупець витрачав 146 доларів.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram