RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

КВУ: "Батьківщина" витратила на рекламу «Нового курсу» близько 100 мільйонів

ВО "Батьківщина" витратило на рекламу "Нового курсу" близько 100 мільйонів гривень.

Про це повідомляє Комітет виборців України, проаналізувавши дані фінансових звітів партії за ІІ та ІІІ квартали 2018 року.

"У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн, у липні-вересні - 73 млн. Саме в літній період розпочалася активна реклама "Нового курсу", тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби", - зазначається в повідомленні.

У КВУ зауважили, що такі витрати стали рекордними для партії і пов'язані із наближенням виборів. Для порівняння: за весь 2016 рік партія витратила лише 19 млн грн., за 2017 рік - 30 млн.

Натомість, зазначили у Комітеті виборців, за даними останнього фінансового звіту партії, який було оприлюднено 9 листопада, лише в липні-вересні "Батьківщина" витратила 53 млн грн на рекламу на телебаченні та 19 млн грн - на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти). Зокрема, партія перерахувала понад 19 млн грн ТОВ "Глобал медіа груп" із призначенням платежу - "сплата за розміщення реклами на телебаченні". Ще 30 млн було перераховано ТОВ "Старлайт бренд контент" як оплату за "надання рекламних послуг". Діяльність цих компаній пов'язують із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Більшість коштів за розміщення зовнішньої реклами отримала компанія "РТМ-Україна".

У КВУ проаналізували, що "Батьківщина" витратила на рекламу "Нового курсу" гроші, отримані як внески на користь партії. У липні-вересні фізичні особи надали партії грошових внесків на 71 млн грн, юридичні особи - на 4 млн.

"Цікаво, що значна частина внесків громадян були однаковими за розміром. Так, фізичні особи 336 разів робили внески для партії на суму 148 тис. грн. Цікаво, що схожа ситуація вже мала місце раніше - на парламентських виборах 2014 року. Тоді частина виборців так само масово перераховували партії гроші розміром в 149 тис. грн", - зауважили в Комітеті.

У КВУ вважають, що такі суми (148-149 тис. грн) навряд чи є випадковими, фактично у такий спосіб внескодавці можуть уникати спеціальної фінансової перевірки.

"Так, фінансова операція на суму, яка дорівнює чи перевищує 150 000 гривень, підлягає обов'язковому фінансовому моніторингу. При цьому, суми близькі, але все ж менші за 150 тис. грн, такого моніторингу не підлягають (ч.1 ст. 15 Закону "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення")", - пояснили у Комітеті виборців.
Редактор: Юрій Коверзнєв
12-11-2018, 15:35
Коментарів 0 Переглядів 1 163

Фото ілюстративне

Понад 15 країн світу є споживачами продуктів із нашого краю


Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.