Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
У космосі побачили майбутній "кінець світу"

Рідкісне зображення двох галактик, що зіштовхуються демонструє, що станеться в останні хвилини життя Землі. На фото видно, як центри галактик - дві чорні діри - стикаються і зливаються разом, викликаючи космічний вибух гігантських масштабів.

В такій події вчені побачили майбутнє відображення "кінця світу", коли наша галактика Чумацький Шлях зіткнеться зі своїм найближчим сусідом Туманністю Андромеда.

Експерти з Університету штату Меріленд обстежили сотні сусідніх галактик, використовуючи обсерваторію WM Keck на Гавайях і космічний телескоп Хаббла НАСА.
У космосі побачили майбутній "кінець світу"

Команда шукала приховані активні чорні діри, просіюючи дані знімків за останні 10 років в рентгенівському діапазоні. Так було зафіксовано 450 галактик, що зіштовхуються, в центрах яких чорні діри зблизилися незадовго до того, як вони злилися в одну гігантську чорну діру.

В результаті злиття чорних дір утворився потужний вибух, який відчувається навіть на Землі у вигляді гравітаційних хвиль - брижі в просторі-часі, недавно виявлені вченими.

Багато з чорних дір, що знаходяться в 330 мільйонах світлових років від Землі, були приблизно такого ж розміру, як і Чумацький шлях і Андромеда, що демонструє нам, як буде відбуватися зіткнення нашої галактики з сусідньою - чорні діри зіллються і сформують ударну хвилю неймовірної потужності, яка може погубити все живе на Землі. Відбудеться це через 4 мільярди років.

Напомним, що раніше у Всесвіті побачили злиття надмасивних чорних дір в танці смерті. Також астрофізики виявили в космосі щось дуже дивне,схоже на незвичайну структуру у вигляді гігантського кільця.
11-11-2018, 22:15

Від сьогодні в Чернівцях відновили пільговий проїзд у тролейбусах
При цьому тролейбуси надалі можуть перевозити пасажирів лише за кількістю сидячих місць
На Буковині сьогодні виявили найбільше нових інфікованих COVID-19 за тиждень
За останню добу в Чернівецькій області підтвердили 174 нових випади коронавірусу
Буковина повністю виходить із «червоної» зони
Чернівецька область повністю перейшла у "помаранчеву" зону

Укладайте декларацію з лікарем у місті, де живете. Блог Юлії Леськової
Лікуватися дистанційно випробування й для людини, й для лікаря
Де взяти маску? У смітнику!
Днями виходила з продуктового магазину і стала свідком дещо шокуючої ситуації
Замовити можна і ліки, і продукти
Бути на самоізоляції досить складно, якщо ти проживаєш одна
Хочете зробити татуювання, про яке точно не шкодуватимете? «AG_FAMILY» у Чернівцях втілить вашу мрію у життя!*

На базі тату-салону AG_FAMILY ви можете пройти спеціалізовані курси майстрів-тату.
Алергія на цвітіння амброзії. Чим вона небезпечна та для чого потрібні аналізи?*

Як діагностувати наявність алергії на квітучу амброзію та інші бур'яни, – читайте в нашому матеріалі.
Ще одна сонячна електростанція, змонтована компанією "ДімТек", з’явилася у  Чернівецькій області!*

Станція складається зі 108 монокристалічних фотомодулів AUO BenQ потужністю 310W та мережевого інвертора ZCS Azzurro 30 kw з укомплектованим Wi-Fi моніторингом.
Резиденція декору "Zengin Interior" відкриває усі секрети! Дізнайтесь і ви, що зараз модно у дизайні приміщень!*

Резиденція декору Zengin Interior є дилером в Чернівецькій області екологічно чистих декоративних штукатурок від українських виробників – TM Daricco і TM BRODECO (м. Київ).