Чому вчені не радять пити молоко під час застуди

Британські вчені розвінчали міф про те, що при простудних захворюваннях корисно лікуватися гарячим молоком, особливо з медом.

Результати дослідження опубліковані в науковому журналі Laryngoscope, передає 24 канал.

Відомо, що у слизі людини містяться антибактеріальні ферменти, що вбивають мікроби та вберігають людині від простуд. Якщо ж вона захворіла, то організм починає виробляти занадто багато слизу, через що у хворого починається кашель, алергія, появляється хрипота у голосі.

Для дослідження науковці запросили 26 чоловіків та 82 жінок, які скаржилися на підвищене виділення слизу. Усі учасники впродовж шести днів дотримувалися безмолочної дієти. А з третього дня експерименту вчені давали половині учасникам 350 мілілітрів молока, іншій половині – соєве молоко.

Усі часники заповнювали анкету, у якій оцінювали виділення слизу за шкалою від 1 до 100 балів. На початку дослідження цей показник становив 65 балів, після двох днів безмолочної дієти – знизився до 55 балів. А от після введення в раціон молока показник підвищився до 63, учасники, що вживали соєве молоко, почували себе краще, ніж інші.

Висновок вчених такий: вживання молока під час застуди провокує виділення слизу, що продовжує такі симптоми як кашель та нежить. Тому науковці радять під час застуди або зменшити кількість вживання молока або ж взагалі відмовитися від нього.

6-11-2018, 02:00

Аварія на водогоні. Які вулиці Чернівців сьогодні будуть без води
Без водопостачання залишатиметься значна житлова частина міста
Божественні зємлєройки. Блог Мостіпаки
Огляд головних політичних подій 2018 року – в блозі Олександра Мостіпаки
"Спокуса" зробить ваш інтим яскравішим (на правах реклами)

Парфуми з феромонами, ароматичні олійки для масажу, різноманітні секс-іграшки – далеко не весь перелік речей, які зможуть зробити ваше інтимне життя значно яскравішим
Привітання з новорічними святами начальника Чернівецького обласного управління Ощадбанку Руслана Запаранюка (прес-реліз)[/center]
У новий рік ми вступаємо у прекрасному настрої, з добрими побажаннями та світлими почуттями. Тримайте їх у своїй душі, у своєму серці кожного дня наступного року, і життя обов’язково віддячить вам за доброту
Корал Тревел Еліт Сервіс: перший рік на чернівецькому ринку елітних туристичних послуг (на правах реклами)

Основна мета створення елітного турагентства – індивідуальний підхід до вимогливих клієнтів, яких цікавлять нестандартні тури, складні маршрути, більш повний набір супутніх послуг
Чернівецький юридичний інститут та коледж НУ"ОЮА" запрошують абітурієнтів на навчання (на правах реклами)

15 грудня 2018 року Чернівецький юридичний інститут та коледж Національного університету "Одеська юридична академія" вкотре відчинив двері для своїх абітурієнтів, які бажають дізнатися про вищий навчальний заклад та здобути якісну освіту в ЧЮІ та ЧЮК НУ "ОЮА"
STEM-школа INVENTOR – школа для сучасних дітей (на правах реклами)

Помічаєте потенціал у своїй дитині, проте не знаєте де і як його розвинути? Шукаєте русло, в яке направити кмітливість допитливої непосиди? Довірте цю справу центру дитячого розвитку INVENTOR!