Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
Чому вчені не радять пити молоко під час застуди

Британські вчені розвінчали міф про те, що при простудних захворюваннях корисно лікуватися гарячим молоком, особливо з медом.

Результати дослідження опубліковані в науковому журналі Laryngoscope, передає 24 канал.

Відомо, що у слизі людини містяться антибактеріальні ферменти, що вбивають мікроби та вберігають людині від простуд. Якщо ж вона захворіла, то організм починає виробляти занадто багато слизу, через що у хворого починається кашель, алергія, появляється хрипота у голосі.

Для дослідження науковці запросили 26 чоловіків та 82 жінок, які скаржилися на підвищене виділення слизу. Усі учасники впродовж шести днів дотримувалися безмолочної дієти. А з третього дня експерименту вчені давали половині учасникам 350 мілілітрів молока, іншій половині – соєве молоко.

Усі часники заповнювали анкету, у якій оцінювали виділення слизу за шкалою від 1 до 100 балів. На початку дослідження цей показник становив 65 балів, після двох днів безмолочної дієти – знизився до 55 балів. А от після введення в раціон молока показник підвищився до 63, учасники, що вживали соєве молоко, почували себе краще, ніж інші.

Висновок вчених такий: вживання молока під час застуди провокує виділення слизу, що продовжує такі симптоми як кашель та нежить. Тому науковці радять під час застуди або зменшити кількість вживання молока або ж взагалі відмовитися від нього.

6-11-2018, 02:00

Помер чернівецький журналіст Олег Тудан
Після тривалої і важкої хвороби помер відомий чернівецький журналіст Олег Тудан
На Буковині через негоду 14 населених пунктів залишилися без світла
Населені пункти залишилися знеструмленими через сильні пориви вітру
Скільки сьогодні виявили нових випадків зараження на Буковині
Загальна кількість випадків коронавірусу від початку епідемії у Чернівецькій області складає 14009

Укладайте декларацію з лікарем у місті, де живете. Блог Юлії Леськової
Лікуватися дистанційно випробування й для людини, й для лікаря
Де взяти маску? У смітнику!
Днями виходила з продуктового магазину і стала свідком дещо шокуючої ситуації
Замовити можна і ліки, і продукти
Бути на самоізоляції досить складно, якщо ти проживаєш одна
Хочете зробити татуювання, про яке точно не шкодуватимете? «AG_FAMILY» у Чернівцях втілить вашу мрію у життя!*

На базі тату-салону AG_FAMILY ви можете пройти спеціалізовані курси майстрів-тату.
Алергія на цвітіння амброзії. Чим вона небезпечна та для чого потрібні аналізи?*

Як діагностувати наявність алергії на квітучу амброзію та інші бур'яни, – читайте в нашому матеріалі.
Ще одна сонячна електростанція, змонтована компанією "ДімТек", з’явилася у  Чернівецькій області!*

Станція складається зі 108 монокристалічних фотомодулів AUO BenQ потужністю 310W та мережевого інвертора ZCS Azzurro 30 kw з укомплектованим Wi-Fi моніторингом.
Резиденція декору "Zengin Interior" відкриває усі секрети! Дізнайтесь і ви, що зараз модно у дизайні приміщень!*

Резиденція декору Zengin Interior є дилером в Чернівецькій області екологічно чистих декоративних штукатурок від українських виробників – TM Daricco і TM BRODECO (м. Київ).