Чому вчені не радять пити молоко під час застуди

Британські вчені розвінчали міф про те, що при простудних захворюваннях корисно лікуватися гарячим молоком, особливо з медом.

Результати дослідження опубліковані в науковому журналі Laryngoscope, передає 24 канал.

Відомо, що у слизі людини містяться антибактеріальні ферменти, що вбивають мікроби та вберігають людині від простуд. Якщо ж вона захворіла, то організм починає виробляти занадто багато слизу, через що у хворого починається кашель, алергія, появляється хрипота у голосі.

Для дослідження науковці запросили 26 чоловіків та 82 жінок, які скаржилися на підвищене виділення слизу. Усі учасники впродовж шести днів дотримувалися безмолочної дієти. А з третього дня експерименту вчені давали половині учасникам 350 мілілітрів молока, іншій половині – соєве молоко.

Усі часники заповнювали анкету, у якій оцінювали виділення слизу за шкалою від 1 до 100 балів. На початку дослідження цей показник становив 65 балів, після двох днів безмолочної дієти – знизився до 55 балів. А от після введення в раціон молока показник підвищився до 63, учасники, що вживали соєве молоко, почували себе краще, ніж інші.

Висновок вчених такий: вживання молока під час застуди провокує виділення слизу, що продовжує такі симптоми як кашель та нежить. Тому науковці радять під час застуди або зменшити кількість вживання молока або ж взагалі відмовитися від нього.

6-11-2018, 02:00

У Чернівцях школярі можуть залишитися без безкоштовних сніданків
Посадовці Антоніна Бабюк та Володимир Середюк вважають, що з безкоштовним харчуванням дітей в школах Чернівців "потрібно зав’язувати"
«Ми ж не худобу возимо»: придатних аптечок у маршрутках Чернівців виявилось дуже мало
Під час перевірки у більшості маршруток або не виявили аптечок, або були прострочені
Вандалізм у центрі Чернівців: на Кобилянській перевернули термочаші з вазонами
Цей випадок викликав велике невдоволення мешканців міста

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.
"Хочемо розвиватися у Чернівцях, щоб люди працювали вдома" (на правах реклами)

Як працюють на одному із найбільших підприємств Буковини ТОВ "Аутомотів Електрік Україна"
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Робимо повірку лічильників води з "Гекон" (на правах реклами)