Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені знайшли простий спосіб продовжити життя

Австрійські науковці з Університету Вікторії з'ясували, що кілька хвилин інтенсивних вправ та довготривале фізичне навантаження позитивно впливають на організм.

У дослідженні взяли участь вісім дорослих добровольців, яким запропонували зайнятися вправами на велотренажерах з різною інтенсивністю, пише MedicalXpress.

Всі фізичні вправи були поділені на 50% напругу, 75% напругу та максимальну. Наприкінці кожного тренування вчені вимірювали рівень мітохондрій в м'язових клітинах стегна.

Науковці виявили, що після вправ в різних частинах мітохондрій змінювався рівень перекису водню. Перекис водню – це активна форма кисню, що бере участь у передачі сигналів, які підтримують роботу органел клітини.

Як довготривалі, так і короткі тренування мали схожий ефект. За словами вчених, результати дослідження допоможуть розробити рекомендації щодо поліпшення здоров'я населення.

Висновок вчених такий: довготривалі та короткі фізичні вправи допоможуть зберегти здоров'я та продовжити життя.

22-09-2018, 00:00

На Буковині COVID-19 виявили у понад 50 медпрацівників: найбільше - у Хотинській ЦРЛ
У 40 медпрацівників хвороба проходить безсимптомно, вони ізольовані
Стало відомо, яку знижку чернівчани отримають за спожите у березні тепло
"Чернівцітеплокомуненерго" назвало коефіцієнти, за якими споживачі отримають знижку за спожите тепло
Каспрук закликав чернівчан святкувати Пасху вдома
Мер Чернівців нагадав, що у храмах в період карантину не дозволяється перебувати більше 10 особам

Вони працюють заради нас. Блог Надії Будної
Про медиків, поліцейських, рятувальників та всіх інших, які виходять на роботу, наражаючи себе на небезпеку
Куди дрейфує Україна?
Наче і не дуже помітно, але Україна малюсінькими крочками таки дрейфує до Рашки
«Сіла батарейка»
Чи то через паніку й коронавірус, чи від авітамінозу, а, може, через магнітні бурі
По-східному смачний карантин зі стравами із чайхани «Казан» у м. Чернівці!*

Чайхана "Казан" не пішов у непланову відпустку, а активно працює на доставку.
МУЛЬТИMEDIA безкоштовно доставляє техніку для чернівчан*

Усі замовлення, здійснені на сайті MTA.UA, від батарейки до мультиварки, кур’єр доставить до ваших дверей абсолютно безкоштовно.
Де купити якісне декоративне покриття з каменю у м. Чернівці?*

"ТЕRМО ВRAVO®" і "GERMAN STONE®" пропонують сучасні, вишукані і довговічні матеріали для оздоблення будинків, квартир та офісів.
Дистанційна експрес-підготовка до ЗНО без нервів*

Що ж робити, якщо репетитора так і не знайшли, часу для підготовки залишилося мало і знань міцних теж немає?