Вчені виявили нову небезпеку м'яса

Хімічні речовини, які використовують при приготуванні м'ясних продуктів, підвищують ризик розвитку маніакального синдрому.

90% великих українських виробників м'яса використовують на фермах під час вирощування тварин шкідливі антибіотики, які руйнують організм людини.

Та вчені Університету Джонса Хопкінса у США з'ясували ще одну небезпеку м'яса, передає MedicalXpress.

Вони проаналізували зібрані протягом 10 років дані про стан здоров'я та дієт 1101 людини у віці від 18 до 65 років, які були здоровими або страждали від психічних захворювань.

Пацієнти з маніакальним синдромом у 3,5 раза частіше вживали в їжу м'ясо, ніж добровольці без розладів.

Окрім того, через часте споживання м'ясних продуктів розвивались біполярні розлади, шизоаффективний психоз (симптоми шизофренії і афективного розладу) та депресія.

Також вчені провели експерименти на щурах, яких годували консервованими м'ясопродуктами. Досліди показали, що нітрати, які містяться у цих продуктах, протягом всього 2 тижнів експериментів спричинили у тварин гіперактивність, характерну для маніакального синдрому.
21-07-2018, 00:11

У Чернівцях прихильники Шарія пройшлися містом з кульками: серед них помітили депутата міськради
На проспекті Незалежності виникла суперечка між прихильниками Шарія та групою ветеранів АТО
На Буковині фіксують підкупи виборців: поліція відкрила два провадження
Такі інциденти зафіксували у Кельменцях і Заставні
Мертва дитина у валізі: судмедексперти розповіли нові деталі справи
Результати повторної експертизи будуть відомі приблизно за тиждень

У всесвітньому рейтингу щастя 2019 року Україна зайняла всього лише 133-е місце. Хоча, за словами вчених, які проводили дослідження, якщо описати складові індексу щастя, все досить просто.
"Хочемо розвиватися у Чернівцях, щоб люди працювали вдома" (на правах реклами)

Як працюють на одному із найбільших підприємств Буковини ТОВ "Аутомотів Електрік Україна"
"Західний судинний центр" - лікарі, яких ви знаєте! (на правах реклами)

Про особливості роботи центру та переваги методик, які тут використовують, розповіли судинні хірурги "Західного судинного центру" Юрій Оліник та Володимир Савін.
Робимо повірку лічильників води з "Гекон" (на правах реклами)