Як кількість випитих чашок кави впливає на здоров'я: несподівані властивості

новини / Здоров'я
3 423
0
Як кількість випитих чашок кави впливає на здоров'я: несподівані властивості


Як з'ясували науковці, кава здатна не лише збадьорити вранці, а й продовжити життя. Але за умови, якщо її пити правильно.

Про це свідчать дослідження, проведені у Національному інституті онкології та Національних інститутах охорони здоров'я США, передає Американська медична ассоціація.

За словами експертів, від 2 до 4 чашок міцної кави за день автоматично знижує ризики розвитку онкозахворювань аж на 20%. Також зменшується на 20% ймовірність появи діабету другого типу, а робота серця покращується на 5%.

Але такий вплив кава матиме на організм, якщо ви вживаєте чорну каву без вершків, сиропів та цукру – ці додатки нівелюють всю користь від напою.

Німецькі вчені з Дюссельдорфського університету імені Генріха Гейне додають – регулярне вживання кави сприяє поліпшенню функцій мітохондрій і захищає клітини серцево-судинної системи від пошкоджень. Для цього необхідно вдень пити до 4 чашок кави.

Вживання 6 чашок кави на день допоможе знизити ймовірність передчасної смерті на 16%. Зі слів вчених, зовсім не має значення – мелена кава, розчинна чи без кофеїну.

Серед тих, хто щодня випиває до 8 чашок, спостерігається зниження ризику смерті на 14%. З цієї причини автори дослідження вважають, що кава має бути внесений до переліку корисних продуктів.

До слова, деякі вчені стверджують, що регулярне вживання кави без кофеїну підвищує рівень холестерину – судини звужуються і погіршується робота серця.


0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Міла Куніс народилася не Мілою: справжнє ім’я актриси та історія її будинку у Чернівцях
10 759
«Тіньовий куратор» нардепів від «Слуги народу» з Буковини тікав із місця ДТП
7 585
На рідну Буковину "на щиті" повертається захисник Степан Малайко
7 349
Спалене місто над Дністром: як давній Василів впливав на життя Київської Русі - відео
3 839
У Чернівцях сталася масштабна пожежа: палав будинок - відео
3 420
Місцеві можуть подешевшати, а привізні – здорожчати: скільки у Чернівцях коштують кавуни
3 121
Спека до +33, а потім різке похолодання: погода на Буковині наступного тижня
2 998
«Він живий, але потрібна евакуація»: на Буковині "волонтерка" ошукала родини зниклих військових
2 642
На Буковині попрощаються з відважним захисником, який загинув у боях
2 235
Зі стравами з печі, виставками живопису та концертом: у Чернівцях триває фестиваль ветеранської культури
2 175