Вчені назвали продукт, який покращить роботу кишечника

Іспанські вчені провели дослідження і встановили, що звичайна дешева томатна паста та томатний соус може покращити роботу кишечника.

Вини переконані, що вживання таких продуктів значно корисніші, ніж свіжі помідори, йдеться у журналі Journal of Functional Foods.

Вчені зазначають, що томатні соуси та пасти багаті на антиоксиданти, завдяки чому їжа краще перетравлюється та покращується робота органу.

Науковці вивчали взаємодію кишкових бактерій Lactobacillus reuteri та антиоксидантів.

Окрім цього, помідори містять пігмент під назвою лікопін - антиоксидант, який допомагає захистити клітини від факторів. Крім того, у цих рослин є пробіотичні властивості, тобто вони можуть підвищити активність здорових бактерій в кишечнику.

До слова, вчені встановили, який продукт може зупинити ожиріння, а також серцево-судинні захворювання, діабет 2 типу та навіть деякі види онкозахворювань.

2-06-2018, 00:03

У Чернівцях жителі Садгори влаштували пікет через поганий стан дороги - фото
Люки відкриті - якщо машина в’їде, то розіб’є ходову, скаржаться мешканці вулиці Данила Галицького
У Чернівцях з 20 серпня можуть відновити рух маршруток №11 і 12
Продан має намір відновити стару транспортну мережу, яка діяла до моменту запровадження транспортного експерименту в Чернівцях
Ти гі…но, нє – ти: прийшов сторож і всіх вигнав. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Z-тариф від Київстар: скільки коштуватиме безлімітне спілкування та інтернет для буковинців? (новини компанії)

Жителі Буковини отримають тариф із необмеженим спілкуванням у мережі Київстар, безлімітний мобільний інтернет і 100 хвилин за кордон – лише за 55 грн.
Зберегти тепло допоможуть котли від "ІнсталПро" (на правах реклами)

Кожен власник будинку чи квартири прагне зменшити витрати на опалення та гаряче водопостачання власного житла
ТОВ "Бібі фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)

У зв’язку з розширенням виробництва ТОВ "Бібі Фешн" оголошує додатковий набір на посади
ЧТЕІ КНТЕУ – понад 50 років на ринку освітніх послуг Буковини (на правах реклами)

Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету – заклад вищої освіти, який функціонує на ринку освітніх послуг Буковини понад 50 років
Святкуємо день народження Фірмового магазину в Чернівцях (на правах реклами)

Ми запрошуємо Вас на День народження! 21 липня виконується рівно рік із моменту відкриття магазину! Приходьте на святкування на 9:00 і пориньте в атмосферу знижок та драйву
Канікули з користю: комп'ютерний табір від "ШАГ" (на правах реклами)

Мала Комп’ютерна Академія “Шаг” дає прекрасну можливість поєднати приємне з корисним навіть улітку. Мова йде про 11-денні ненав’язливі заняття, що проходять у захопливій ігровій формі.
Готуй тіло до пляжу: пропозиції у Чернівцях (на правах реклами)