Вчені розкрили таємницю скелета "інопланетянина": моторошні фото

Науковці провели повний аналіз геному "гуманоїда", якого знайшли в пустелі Атакама, що в Чилі. Через незвичну будову тіла вчені спершу подумали, що це прибулець.

Про це йдеться у статті дослідників зі Стенфордського університету, опублікованій в журналі "Genome Research".

Крихітна 15-сантиметрова мумія була знайдена ще у 2003 році у пустелі Атакама. Будова тіла була дуже незвична – витягнутий череп і менше ребер, ніж у людини. Тож чимало науковців вважали, що мумія може виявитися інопланетянином.

В результаті наукових досліджень з'ясувалось, що "гуманоїд" насправді є людською дитиною, скелет якої було знайдено з несумісними з життям мутаціями.

Науковці з'ясували, що скелет належить дівчинці, яка народилася мертвою або виявилася викиднем. В її геномі вчені виявили сотні тисяч мутацій, зокрема, небезпечні зміни у семи генах.

І саме це могло призвести до порушення формування кісток і черепа, передчасного старіння, дисплазії скелета – карликовості і зрощення кісток.
Вчені розкрили таємницю скелета "інопланетянина": моторошні фото
25-03-2018, 00:45

Стало відомо, коли у Чернівцях встановлять головну ялинку міста
Цьогорічну головну ялинку, яка прикрасить Соборну площу міста, знайшли не в лісовому господарстві, а практично в центрі міста, на подвір’ї чернівчанина.
Не розпиляли: літак із центру Садгори забрали на реставрацію - фото
У соцмережах чернівчани обурювалися, що "літак розпилили" й імовірно вирішили здати на металобрухт
Чотири доби боролися за життя: в лікарні помер 20-річний буковинець, який постраждав у ДТП
У лікарні помер молодик, який важко травмувався внаслідок ДТП поблизу села Керстенці

Як Великий і могутній ЗЕ Курятніка в стойло заганяв. Блог Мостіпаки
Про головні події Чернівців та Буковини за останній тиждень
Зима знову застала зненацька! Блог Марини Кавкало
"Де таке бачено, щоб у грудні випав сніг?" – саме таке враження склалося у понеділок, коли невеликий сніжок мало не спаралізував рух транспорту по місту та й по області загалом
«Ласкаво просимо в Україну». Блог Юлії Пацаранюк
Про неприємні враження від подорожей літаками
«Круасан купуй – до Львова мандруй». Нова акція від «Львівських круасанів» у Чернівцях».*

Завітайте у кафе-кондитерську "Львівські круасани" та переконайтеся, що за справжніми французькими булочками зовсім не потрібно летіти в Париж. Та скористайтеся акційною пропозицією "Круасан купуй – до Львова мандруй".
Фільтри для води у Чернівцях: ТМ "AKVIUS" подбає, щоб ваша вода була чистою і якісною.*

Придбати хороший фільтр для води в Чернівцях можна у ТМ AKVIUS.
Завдяки якісним та сучасним системам очищення води та професійній підтримці ТМ AKVIUS у ваших оселях буде чиста й безпечна вода.
Здорове харчування у Чернівцях: де шукати безпечні, але недорогі  продукти?*

Торговельна мережа "АТБ" уже понад чверть сторіччя відома мільйонам українців гарантованою якістю товарів і доступними цінами. Завдяки "АТБ" можливість наповнити холодильник безпечними натуральними продуктами тепер мають і мешканці нашого міста.
У Чернівцях почав працювати новий масажний салон «Dr. Magnesium massage». Чому масажі з магнієм мають таку ефективність?*

У Чернівцях почав працювати новий масажний салон "Dr. Magnesium massage". Тут відвідувачам пропонують фірмовий магнієвий масаж з поєднанням 11 авторських технік масажу.
Хочете, щоб новорічна ніч була незабутньою? Запасіться пікантними й еротичними подарунками із магазину "Спокуса" у Чернівцях.*

Якщо ви шукаєте щось особливе, інтимне, збуджуюче і спокусливе, ви знайдете це в магазині "Спокуса", що знаходиться у Чернівцях на вулиці Головній.