Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Вчені зробили несподіване припущення щодо водяних покладів на Марсі

Родовища водяного льоду, які науковці нещодавно виявили на Марсі, змусили вчених зробити несподівані припущення.

Свої здогадки вчені оприлюднили в профільному виданні Science.

Дослідники вважають, що під тонким шаром реголіту в марсіанських горах можуть розташовуватись льодовики. Це може стати у нагоді для космонавтів, що планують вирушити на сусідню планету в наукових цілях. Зокрема, люди зможуть використати лід як питну воду. Окрім цього, з нього можна добувати кисень та заправляти баки космічного корабля.

За словами планетолога Коліна Дундаса, лід, прикритий кількома метрами піску та каміння, утворився внаслідок рясних опадів, які були понад мільйон років тому. Великі валуни свідчать про те, що кожного року поклади зменшуються на кілька міліметрів внаслідок ерозії.

Відомо, що поклади льоду науковці виявили на фото орбітального апарату Mars Reconnaissance Orbiter. На відміну від відкритих у 2008 році крижаних полів, нова знахідка розташована неподалік екватора.

13-01-2018, 00:24

Трохимич ся вертає, а Вася знимкує кіно. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
Передплачуй газету "Молодий буковинець" та вигравай подарунки!

Передплачуй газету "Молодий буковинець" на 2019 рік та отримуй шанс виграти 10 000 гривень та ще 100 корисних подарунків
Санаторії Закарпаття - де лікуватись і зустріти Новий Рік 2019? (на правах реклами)

Святкування Нового Року в Закарпатті як завжди особливе і залишає, лише казкові та незабутні враження, адже тут споконвічно зберігають народні гуцульські традиції та звичаї
Раки зимують у RAKI HOUSE – першій раковарні Чернівців (на правах реклами)

На вас чекає особливе меню – такого ви ще не смакували. Окрім раків, тут приготують й інші морепродукти, м'ясо, гарніри та десерти. У RAKI HOUSE ви можете скуштувати мідії і рапани 4-ьох видів приготування
Професійне прання: де шукати хімчистки у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі місця, де їх шукати, – хімчистки у Чернівцях.