Вчені зробили несподіване припущення щодо водяних покладів на Марсі

Родовища водяного льоду, які науковці нещодавно виявили на Марсі, змусили вчених зробити несподівані припущення.

Свої здогадки вчені оприлюднили в профільному виданні Science.

Дослідники вважають, що під тонким шаром реголіту в марсіанських горах можуть розташовуватись льодовики. Це може стати у нагоді для космонавтів, що планують вирушити на сусідню планету в наукових цілях. Зокрема, люди зможуть використати лід як питну воду. Окрім цього, з нього можна добувати кисень та заправляти баки космічного корабля.

За словами планетолога Коліна Дундаса, лід, прикритий кількома метрами піску та каміння, утворився внаслідок рясних опадів, які були понад мільйон років тому. Великі валуни свідчать про те, що кожного року поклади зменшуються на кілька міліметрів внаслідок ерозії.

Відомо, що поклади льоду науковці виявили на фото орбітального апарату Mars Reconnaissance Orbiter. На відміну від відкритих у 2008 році крижаних полів, нова знахідка розташована неподалік екватора.

13-01-2018, 00:24

На Буковині п'яний водій мікроавтобуса врізався у вантажівку: загинула дитина
Шофер і ще двоє пасажирів, віком 34 і 37 років, отримали закриті черепно-мозкові травми й множинні забої.
На Прикарпатті у горах травмувався чернівчанин: у чоловіка опіки
Чоловіка доставлено до Яремчанської міської лікарні.
Комунальна афера: чернівчани відмовляються платити фірмам-«одноденкам», - Каспрук
За його словами, "спритні ділки, яких кришує так звана нова влада, вже знають, що кожна квартира має їм в кишеню покласти пару сотень гривень".
Пацани ходять табунами, а корупція – городами. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Центр Біржових Технологій (Чернівці): Дмитро Ротар – крок до успішного майбутнього (на правах реклами)

Успіх кожної людини залежить від її бажання, набутих знань та прикладених зусиль. Центр Біржових Технологій (Чернівці) є компанією, яка призначена для забезпечення розвитку успішного бізнесу всіх бажаючих в умовах європейського вектора досягнення фінансової стабільності.
Автомобіль у розстрочку від 0,01% річних відтепер можна обрати в будь-якому автосалоні України (на правах реклами)