Астрономи вперше виявили астероїд з-поза меж Сонячної системи

Астрономи виявили унікальний астероїд, який залетіла в Сонячну систему з іншої.

Металева брила у формі сигари, завбільшки як футбольне поле. Перед тим як втрапити до нас, астероїд сотні мільйонів років мандрував просторами Чумацького шляху.

Спочатку науковці подумали, що це комета, пізніше додаткові спостереження за допомогою телескопа VLT Європейської південної обсерваторії показали, що C/2017 U1 не має жодних ознак коми - газової оболонки навколо ядра, – і є скоріше астероїдом.

Крім того, об'єкт отримав власне ім'я Оумуамуа ('Oumuamua), що по-гавайськи може означати "розвідник" або "посланець здалеку". Учені сподіваються за його допомогою розгадати секрети формування інших систем.
22-11-2017, 00:00

У Чернівцях водій позашляховика виїхав на пішохідну вулицю та вийшов з автівки під час руху
Інцидент стався посеред вулиці Ольги Кобилянської, на якій заборонений рух транспортних засобів
Рятувальники знову попередили про вітряну негоду на Буковині
У найближчі дві години очікують сильні пориви вітру
Масштабна пожежа: у селі на Буковині горять 3 гектари лісу
Вогонь охопив територію лісу в селі Васловівці
Дєдушка прийшли до Васі, а Володька – в шоу. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події в регіоні - у блозі Олександра Мостіпаки
Курси водіїв: автошколи Чернівців пропонують (на правах реклами)

Більшість із автошкіл пропонують привабливі умови з розстрочкою на навчання, а також знижки для студентів.
Передвиборчі дебати і ток-шоу на Суспільному: як вони відбуваються та чому важливі (спецпроект Інтерньюз-Україна)